شناسهٔ خبر: 53456372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

ریشه عمده مشکلات در بازار مرغ خوزستان به کشتارگاه ها مربوط است

ایسنا نوشت:رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با انتقاد از تعطیلی کشتارگاه های استان گفت:کشتارگاه های خوزستان در کشتار و عرضه مرغ بسیار ضعیف عمل می کنند و همکاری لارم برای کنترل شرایط بازار را ندارند.

صاحب‌خبر -

خدا رحم امیری زاده با انتقاد از تعطیلی کشتارگاه های خوزستان اظهار کرد:با توجه به شرایط حساس بازار اجازه نمی دهیم کشتارگاه ها در بازار استان اخلال ایجاد کنند و قطعا مانع این کار خواهیم شد.

وی افزود:بر اساس آنچه پیگیری شده ریشه عمده مشکلات در بحث مرغ استان به کشتارگاه ها مربوط است و در این زمینه کشتارگاه ها باید به منصوبات ستاد تنظیم بازار توجه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:کشتارگاه های خوزستان در کشتار و عرضه مرغ بسیار ضعیف عمل می کنند و همکاری لازم برای کنترل شرایط بازار را ندارند.

کشتارگاه های متخلف به دستگاه قضا معرفی می شوند

امیری زاده ادامه داد:در صورتی که کشتارگاه ها به منصوبات ستاد تنظیم بازار عمل نکنند و همکاری لازم را نداشته باشند با آن ها برخورد خواهیم کرد و کشتارگاه های متخلف را به دستگاه قضا معرفی می کنیم.

وی تصریح کرد:در جلسه ستاد تنطیم بازار پیشنهاد کرده ایم که از این پس برخورد با گرانفروشی مرغ از کشتارگاهی که مرغ در آن کشتار می شود انجام شود و از این پس کشتارگاه ها باید پاسخگوی گرانی مرغ باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:به شدت از وضعیت فعلی کشتارگاه ها در استان ناراضی هستیم و در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی استارت به دنبال تاسیس کشتارگاه است تا با مشکلات کمتری در بحث مرغ در استان مواجه شویم.

48

برچسب‌ها:

نظر شما