شناسهٔ خبر: 53448793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با همکاری خانه شعر و ادب؛

انتشار فراخوان جشنواره ملی شعر طنز در همدان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با همکاری خانه شعر و ادب جشنواره ملی شعر طنز را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: این جشنواره در محور‌های حجاب و عفاف، وجدان کاری، فضای مجازی، حاشیه نشینی، بیکاری، اعتیاد، طلاق، قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی برگزار می‌شود.

  • احمدرضا احسانی درباره شرایط و مقررات جشنواره افزود: ارسال آثار در همه قالب‌های شعری و شرکت در جشنواره برای همه رده‌های سنی آزاد است و هر شرکت کننده می‌تواند ۲ اثر خود را در قالب فایل ورد به دبیرخانه جشنواره ارسال کند؛ اما آثار ارسالی نباید به جشنواره دیگری ارسال شده باشد.

وی با بیان اینکه از صاحبان سه اثر برگزیده و شایسته تقدیر جشنواره در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد، نأکید کرد: دبیرخانه جشنواره به تناسب آثار ارسالی تعداد برگزیدگان را افزایش خواهد داد.

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی شعر طنز را ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام و تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۹ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

احسانی افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس پستی و یا پست الکترونیک به نشانی m_h_p ۹۰@yahoo.com و یا از طریق شماره ۰۹۳۳۰۵۸۰۳۰۹ در فضای مجازی ارسال کنند.

نظر شما