شناسهٔ خبر: 53447936 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عصبانیت شدید رونالدو و شکستن گوشی هوادار اورتون

صاحب‌خبر -
عصبانیت شدید رونالدو و شکستن گوشی هوادار اورتون
خبرگزاری آریا- پس از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل اورتون در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس 2021/22، کریستیانو رونالدو بسیار عصبانی به نظر می رسید.
به گزارش آریا، کریستیانو رونالدو به خاطر رفتار ناشایست خود از هوادار اورتون عذرخواهی کرد. ستاره پرتغالی به خاطر شکست تیمش و البته مصدومیت با ناراحتی و عصبانیت به سمت رختکن در حرکت بود. در همین شرایط، ویدیویی از رونالدو منتشر شد که او لنگان لنگان، گوشی تلفن همراه یکی از هواداران اورتون را را گرفته و به زمین می کوبد. این رفتار ناشایست احتمالا برای رونالدو جریمه و محرومیت به همراه خواهد داشت. این موضوع با واکنش های متعددی در شبکه های اجتماعی همراه شد و بسیاری از کاربران به انتقاد از رونالدو پرداختند. ستاره پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام از هوادار اورتون عذرخواهی کرد. او نوشت:
کنترل احساسات در شرایط دشوار مثل وضعیتی که اکنون ما در آن هستیم، آسان نیست. با این حال ما باید همیشه محترمانه رفتار کنیم، صبور بمانیم و برای جوانانی که عاشق این ورزش زیبا هستند، الگو باشیم. می خواهم به خاطر عصبانیتم از آن هوادار عذرخواهی کنم و اگر امکان داشته باشد، به نشانه بازی جوانمردانه و اخلاق ورزشی، او را برای تماشای یکی از بازی ها به اولدترافورد دعوت کنم.
اورتون عصر دیروز در شرایطی موفق به کسب پیروزی مقابل منچستریونایتد شد که در هفته های اخیر اصلا نتایج خوبی نگرفته بود، اما تیم فرانک لمپارد عملکردی فراتر از انتظار در خانه داشته و با یک گل برابر حریف پرستاره خود به برتری رسید. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل اورتون نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند و واکنش عجیبی به هوادار تیم حریف نشان داد. 
هنگامی که رونالدو قصد داشت زمین را ترک کند، هوادارن اورتون تا توانستند اعصاب این بازیکن را بهم ریخته و برای ستاره پرتغالی حریف کری خواندند. در تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که رونالدو به یکی از طرفداران اورتون حمله کرده و اخباری مبنی بر آسیب رساندن این بازیکن به تلفن همراه این هوادار در جریان این برخورد منتشر شده است. 
جالب اینجاست تعدادی از نیروهای پلیس در همان حوالی نظاره‌گر صحنه بودند، اما مداخله نکرده و ترجیح دادند عکس العملی در مقابل عصبانیت رونالدو نشان ندهند. در واقع در تصاویر به نظر می‌رسد این هوادار قصد دارد از نزدیک از رونالدو فیلم بگیرد و این بازیکن تلفن همراه این طرفدار را به زمین می‌اندازد. ممکن است از سوی باشگاه منچستریونایتد و اتحادیه لیگ برتر جرائمی برای این فوق ستاره پرتغالی در نظر گرفته شود.
شکست رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در گودیسون پارک باعث شد رقابت برای کسب مقام چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپای این فصل حساس‌تر از قبل شده و البته اوضاع برای تیم رالف رانگنیک وخیم‌تر شود. شیاطین سرخ تنها موفق به کسب یک پیروزی از پنج دیدار اخیر خود در لیگ برتر شده و در رتبه هفتم جدول قرار دارند. در صورت ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان موقعیت کریستیانو رونالدو نیز در اولدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت، زیرا بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت هرگز علاقه‌ای ندارد در سال‌های پایانی دوران ورزشی خود غیبت در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.
کریستیانو رونالدو با مشکل بزرگی روبرو شده و بعید است عذرخواهی او کفایت کند! پس از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل اورتون در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس 2021/22، کریستیانو رونالدو بسیار عصبانی بود و خشم خود را بر سر یکی از هواداران نوجوان اورتون خالی کرد.
ستاره پرتغالی به خاطر شکست تیمش و البته مصدومیت با ناراحتی و عصبانیت به سمت رختکن در حرکت بود. ویدیویی از رونالدو منتشر شد که او لنگان لنگان به سمت رختکن می رفت و در این شرایط، گوشی تلفن همراه یکی از هواداران اورتون را گرفته و به زمین می کوبد. کریستیانو رونالدو پس از این اتفاق با انتشار پستی در اینستاگرام از این هوادار عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی احتمالاً کافی نیست چراکه محرومیت و جریمه هایی در انتظار او است.
پلیس مرسی ساید تایید کرد شکایتی به دست آنها رسیده که یک پسربچه در این بازی از سوی بازیکن منچستریونایتد مورد تعرض قرار گرفته است. سخنگوی پلیس مرسی ساید از همه خواست برای تکمیل این پرونده، اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار بدهند. سخنگوی پلیس مرسی ساید در مصاحبه با لیورپول اکو گفت:
هنگامی که بازیکنان در ساعت 2:30 بعدازظهر در حال ترک زمین بودند، گزارش شد که پسری توسط یکی از بازیکنان تیم میهمان هنگام خروج از زمین مورد تعرض قرار گرفته است. تحقیقات در حال انجام است و افسران در حال حاضر با باشگاه اورتون برای بررسی فیلم‌ های دوربین مداربسته کار می‌ کنند و در حال انجام تحقیقات گسترده از شاهدان هستند تا مشخص کنند آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر.

نظر شما