شناسهٔ خبر: 53444217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

علم الهدی:

نتیجه همه بحرانها به نفع جبهه حق رقم خورده است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان انقلاب اسلامی اگرچه همواره تحت تأثیر تلاطم‌های سخت و بحران‌های شدید بوده اما درنهایت، نتیجه همه این آسیب‌ها به نفع جبهه حق رقم خورده است.

صاحب‌خبر -

سید احمد علم الهدی روز شنبه با حضور در بیمارستان رضوی مشهد، با عیادت از محسن پاکدامن، روحانی مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، افزود: حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی نیز که به شهادت ۲ روحانی مجاهد انجامید، درنهایت نشانه و مظهر عظمت جامعه روحانیت شد و نمادی از فداکاری روحانیون در مواجه با جریان‌های باطل و انحرافی بود.

 به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سید احمد علم الهدی، وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار نشان دادند که به‌خوبی صف‌بندی جبهه حق و باطل را می‌شناسند و برخلاف اباطیل رسانه‌های معاند، بیش از پیش دلبسته جایگاه روحانیت و مرجعیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این دیدار اظهار داشت: از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم که شهادت این دو عزیز و ضایعه ناشی از آن با مجاهدت‌های انقلابی طلاب و روحانیون سخت‌کوش و باانگیزه جبران شود.

یک تروریست تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم منور امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که سرانجام دارایی نیز هفته گذشته بر اثر جراحات و صدمات وارده به شهادت رسید.

آیین تشییع اصلانی هجدهم فروردین با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد و آیین تشییع شهید دارایی نیز نوزدهم فروردین برگزار شد و پیکر مطهر هر دو شهید در صحن جمهوری، در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۷۳ به خاک سپرده شد.

نظر شما