شناسهٔ خبر: 53436012 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

همراه اول حامی رسمی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد

مراسم رونمایی از حامی تیم های ملی والیبال ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار و همراه اول به عنوان حامی این فدراسیون معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم رونمایی از حامی تیم های ملی والیبال ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس در فدراسیون والیبال برگزار و همراه اول به عنوان حامی این فدراسیون معرفی شد.

در این مراسم با حضور حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، قرارداد حامی رسمی تا پایان المپیک پاریس امضا و بصورت نمادین لباس تیم ملی والیبال ایران از سوی رئیس این فدراسیون به قائم مقام مدیرعامل همراه اول اهدا شد.

رئیس فدراسیون والیبال و قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم با امضای قراردادی، همراه اول را تا پایان مسابقات المپیک 2024 پاریس به عنوان حامی انحصاری والیبال ایران معرفی کردند.

حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول طراحی و پیاده سازی این قرارداد همکاری را در شرایط شناخت برند همراه اول در راستای ارائه خدمات دیجیتال دانست و گفت: امید است در این تعامل چند ساله، نقش موثری چه از منظر اتصال نزدیکتر و آنلاین هواداران و تیم های ملی ‌و چه از منظر حمایت موثر در راستای ارتقای جایگاه این ورزش داشت که در نهایت لحظات شادی برای مردم رقم بخورد.

وی افزود: همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطات سیار خاورمیانه قابلیت در اختیار قرار دادن خدمات دیجیتالی که طی دو سال اخیر توسعه داده را دارد. امید می رود با تعامل سازنده با فدراسیون والیبال، بتوان این خدمات را در اختیار ورزش نیز قرار داد و همه برای عزت و سربلندی ایران تلاش کنند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز با ابراز خوشحالی از انعقاد این قرارداد و تشکر از مدیرعامل همراه اول گفت: امید است همکاری خوبی با همراه اول تا پایان المپیک ۲۰۲۴ وجود داشته باشد. طبیعتا نقش حامی در رشد و توسعه والیبال بی بدیل و تعیین کننده است. شاید ۱۵ سال پیش ۹۸ درصد منابع والیبال به دولت بستگی داشت ولی الان این وابستگی به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

بنابراین گزارش، همراه اول به عنوان حامی اول ورزش ایران، اکنون حامی رسمی تیم های ملی کشتی نیز هست که کشتی ایران در دو سال اخیر با این حمایت، نتایج درخشانی را در مسابقات المپیک و جهانی رقم زده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما