شناسهٔ خبر: 53432921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رد شایعات مربیگری تیم ملی برزیل توسط گواردیولا

سرمربی تیم منچسترسیتی، با صراحت اعلام کرد که از حضورش در این باشگاه راضی است و تمایل ندارد سرمربی تیم ملی برزیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، «پپ گواردیولا» شایعات مربوط به او و ارتباطش با فدراسیون فوتبال برزیل را رد کرد؛ چراکه طی روزهای اخیر خبرهای زیادی در خصوص مربیگری او در پرافتخارترین تیم ملی فوتبال جهان شنیده می‌شد.

گواردیولا که در باشگاه‌های بارسلونا، بایرن مونیخ و حالا منچسترسیتی نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته است، بدون شک یکی از برترین مربیان تاریخ فوتبال به حساب می‌آید. وی پیش از این اعلام کرده بود که ممکن است در مقطع خاصی از دوران مربیگری خود به سراغ تیم‌های ملی برود و رقابت‌های باشگاهی را رها کند. این صحبت‌های گواردیولا باعث شد تا برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص نشستن او روی نیمکت تیم ملی برزیل به گوش برسد.

علی‌رغم شایعات فراوان، گواردیولا حضورش روی نیمکت تیم ملی برزیل را قویاً رد کرده و گفته است: اگر منچسترسیتی من را بخواهد، اینجا می‌مانم؛ حتی اگر به من اجازه بدهند قراردادی ده ساله با منچسترسیتی امضا می‌کنم. از حضور در این باشگاه راضی هستم و همه چیز خوب است.

گواردیولا در حالی این صحبت‌ها را انجام داد که روز یکشنبه، یک بازی بسیار حساس و مهم برابر لیورپول دارد. قرمزهای آنفیلد امیدوارند بتوانند با هدایت یورگن کلوپ برابر سیتی به پیروزی برسند تا شانس قهرمانی خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس افزایش دهند.

سرمربی تیم منچستر سیتی این‌طور به توضیحات خود درخصوص سرمربیگری در تیم ملی برزیل خاتمه داد: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا آمده است و اساس این گمانه‌زنی‌ها چیست. با این حال منچسترسیتی بهترین باشگاهی است که شما می‌توانید در آن سرمربیگری کنید؛ از همه چیز در این‌جا راضی هستم.

نظر شما