شناسهٔ خبر: 5342344 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

هدایتی در یک قدمی پرسپولیس/استقلالی ها سمند سوار می شوند

خبرگزاری پانا:خودروسازان در مزایده چهارم پرسپولیس شرکت کردند اما ورود آنها برای مزایده پرسپولیس منتفی شده و به احتمال قوی شرکت استیل آذین برنده مزایده پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا؛ خصوصی سازی دو باشگاه محبوب پایتخت تا بدین جا که نوبت چهارم برگزاری مزایده را پشت سرمی گذارد آبستن حواشی زیادی بوده که هر کدام از این حواشی در سه نوبت قبلی خللی ایجاد کرده است.


آخرین رخداد در این روند ورود خودروسازان بود؛ شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا که با دو تیم پیکان و سایپای‌البرز در لیگ‌چهاردهم حضور داشتند، ترجیح دادند در مزایده پرمخاطب سرخابی‌ها شرکت کنند و با پیشنهادهای میلیاردی حداقل باعث گرم شدن بازار مزایده شوند.


چهارمین مزایده دو باشگاه سرخابی ها سه شنبه هفته گذشته برگزار شد که طی آن باشگاه پرسپولیس دارای سه خواهان به نام های شرکت استیل آذین ایرانیان، بهنام پیش ‌روی کیش و نیوان ابتکار وابسته به شرکت خودرو سازی سایپا و باشگاه استقلال هم دارای یک خواهان به نام شرکت سمند وابسته به گروه خودرو سازی ایران خودرو بودند.


خودروسازان در مزایده چهارم پرسپولیس شرکت کردند اما طبق اخبار شنیده شده ورود آنها برای مزایده پرسپولیس منتفی شده است و به احتمال قوی شرکت استیل آذین برنده است.


شرکت نیوان ابتکار که به عنوان شرکت نیمه دولتی و وابسته به خودروسازان سایپا است با قیمت پایه در این مزایده شرکت کرده در حالیکه دو شرکت خصوصی دیگر قیمت هایی که اعلام کرده بودند رقم قابل توجهی بود به همین دلیل به احتمال زیاد شرکت استیل آذین برنده مزایده پرسپولیس است.


از آخرین وضعیت روند خصوصی سازی باشگاه استقلال هم خبر رسیده است این باشگاه به دلیل اینکه یک خریدار دارد احتمال برنده شدن شرکت سمند وابسته به ایران خودرو وجود دارد. ایران خودرو با رقم پیشنهادی خود شانس زیادی برای تصاحب مالکیت استقلال دارد، ضمن اینکه برخی از اعضای فعلی هیات‌مدیره این باشگاه نیز سابقه طولانی در عرصه مدیریت فوتبال دارند و می‌توانند پروسه واگذاری را تسهیل کنند.
 

نظر شما