شناسهٔ خبر: 53422354 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دستان مقاومت بر روی ماشه است/ عملیات تل آویو دلیلی بر فروپاشی ساختار امنیتی اشغالگران

عملیات شهادت طلبانه بزرگ در قلب تل آویو از نظر زمانی و مکانی بر فروپاشی ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)،  طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری اشغالی ابراز عقیده می کند که انجام عملیات شهادت طلبانه در این برهه زمانی و مکان آن یعنی در مرکز تل آویو به این شیوه قهرمانانه به طوری که شمار زیادی از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به جستجوی عامل آن بپردازند، دلیلی بر فروپاشی ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی است.

 

اشغالگران قادر به حمایت از نظامیان و شهرک نشینان خود در شهرهایی که مدعی استحکام امنیتی آن بودند، در برابر موج روزافزون عملیات استشهادی نیستند که ساختار شکننده و متزلزل آن را درهم کوبیده است.

 

عامل این عملیات استشهادی از یکی از مناطقی خارج شد که در معرض شدیدترین محاصره از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارد، یعنی اردوگاه جنین و توانست این عملیات بزرگ را با وجود تمام اقدامات امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در عمق این رژیم انجام داده و به آن ضربه وارد کند.

 

پیامدهای عملیات استشهادی در تل آویو

 

عزالدین درباره پیامدهای عملیات شهادت طلبانه در قلب تل آویو خاطر نشان کرد که تروریسم اشغالگران هرگز امنیت برای آنها به دنبال نخواهد داشت و دست مقاومت به هر مکانی خواهد رسید، این عملیات امواج ادعایی اشغالگران را در هم شکستک

 

وی افزود رعب و وحشتی را که در اشغالگران دیدیم، بخش ساده ای از تاثیرات مقاومت ما بود، زیرا مقاومت هرگز این راه را در سایه اعلان جنگ علیه ملت ما ترک نخواهد کرد.

 

نگرانی اشغالگران از آشکار شدن آسیبب پذیری هر چه بیشتر ساختار امنیتی از جمله تاثیرات عملیات قهرمانانه رعد حازم جوان 29 ساله فلسطینی اهل اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی است.

 

همانطور که پدر شهید رعد گفت، اردوگاه جنین به پرچمدار حماسه های متعدد فلسطینیان در نبرد تمام عیار با اشغالگران قدس تبدیل شده است، اردوگاه جنین به مرکز شهادت طلبان فلسطینی تبدیل شده است و بار دیگر تاکید کرد که مقاومت هرگز عقب نشینی نخواهد کرد و قدرت و اقتدار آن همچنان در حال افزایش است.

 

نکته قابل توجه درباره عامل عملیات شهادت طلبانه در تل آویو این است که شهید رعد دوران خردسالی و کودکی خود را در سالروز تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین سپری کرد و جنایات صهیونیستها را به چشم خود دید و طبیعی است که روحیه گرفتن انتقام از اشغالگران به سبب جنایاتی که علیه ملت فلسطین مرتکب می شوند، در وی تقویت شده و در نهایت منجر به این عملیات بزرگ قهرمانانه شود که در مرکز صهیونیستها انجام داد.

 

یکی دیگر از پیامدهای عملیات استشهادی در تل آویو این بود که تلاشها برای از بین بردن روحیه مبارزاتی و جهادی و آگاهی فلسطینیان شکست خورده و اینکه ملت و مقاومت هرگز مسیر بازپس گیری حقوق غصب شده ملت را ترک نخواهند کرد.

 

به اعتقاد عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری، پیروزی بزرگ در این نمایان شد که برای اولین بار اشغالگران از خانواده این شهادت طلب فلسطینی خواست خود را تسلیم کنند، در حالی که قبلا به صورت غافلگیرکننده به اردوگاه جنین حمله می کردند و این مساله نشان دهنده وحشت اشغالگران از مقاومت اردوگاه جنین است.

 

اشغالگران با وجود ساختار پیشرفته و ماشین جنگی خود هیچ اطلاعاتی درباره شهادت طلب این عملیات نداشت و این دلیل سرخوردگی و آشفتگی بی سابقه ای است که اشغالگران در آن به سر می برند.

 

 اشغالگران در بحرانهای بزرگی به سبب این عملیات قهرمانانه ای به سر می برد که عمق رژیم صهیونیستی را درهم کوبید و آشفتگی در اردوگاه صهیونیستها و به جان هم افتادن سران آنها یکی از نتایج ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین و پیشرفت عملکرد مقاومت است.

 

مقاومت همچنان در حال پیشرفت و کسب دستاوردها و پیروزی های بزرگ است و اشغالگران هم با وجود افزایش دامنه جنایاتشان علیه ملت فلسطین شکستهای تلخ را یکی پس از دیگری برای خود ثبت می کنند.

 

شکنندگی و تزلزل امنیتی رژیم صهیونیستی قطعا بر سطح سیاسی این رژیم تاثیر خواهد گذاشت و حتی ممکن است منجر به سقوط کابینه نفتالی بنت شود که پیش از این عملیات شهادت طلبانه، تظاهرات مخالفان وی به ریاست نتانیاهو برگزار شد.

 

اشغالگران از باز شدن جبهه های متعدد مقاومت به شدت هراس دارند، مقاومتی که وظیفه شرعی و قانونی و ملی خود را دفاع از ملت و مقدسات با تمام ابزارها و امکانات در برابر تجاوزگری و جنایات مستمر اشغالگران می داند.

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما