شناسهٔ خبر: 53420235 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر بصورت زبانی باید انجام شود

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: شهادت ۲ روحانی مجاهد و انقلابی در حرم مطهر رضوی از دسیسه‌های شیطان بزرگ است، اما ملت ایران در دام تفرقه و آشوب استکبار جهانی نخواهد افتاد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دشمن مدتهاست که جنگی ترکیبی آغاز کرده است و آن را استمرار می‌بخشد که آن را در شهادت ۲تن از روحانیون انقلابی و جهادی در حرم رضوی مشاهده کردیم بنابراین برای دفاع در مقابل چنین دشمنی باید ساماندهی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، نظامی صورت گیرد.

او گفت: برخی دلسوزان از وضعیت موجود نگران هستند، اما نگرانی کافی نیست و باید متناسب با دسیسه‌های شیطانی، امر به معروف و نهی از منکر بصورت زبانی و هماهنگ با نیروی انتظامی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دست ناپاک جهل و تکفیر در حرم مطهر رضوی موجب شهادت و مجروح شدن روحانیون شد و پشت صحنه این حادثه تلخ دسیسه‌های شیطان بزرگ و حامیان منطقه‌ای برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان است، اما ملت بصیر از امام خود تبعیت می‌کند و در دام تفرقه و آشوب نخواهد افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: از مقامات قضایی، انتظامی و امنیتی می‌خواهیم که ریشه اینگونه حرکات را شناسایی کنند و برخورد قاطع و فوری همراه با اقتدار نسبت به دشمنان اسلام و ایران اسلامی به عمل آورند.

او همچنین با اشاره به ۲۰ فروردین و روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: ایران اسلامی در برجام به دنبال توافقی قوی و مستحکم با تضمین‌های مشخص برای رفع تحریم همراه با راستی آزمایی طرف مقابل است بنابراین در این توافق باید منافع ملت حفظ و تضمین‌های مشخص برای رفع تحریم‌ها گرفته شود و راستی آزمایی صورت گیرد.

 

نظر شما