شناسهٔ خبر: 53419904 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

القدس العربی منتشر کرد:

جزئیاتی از 9 ساعت عملیات جستجوی رعد حازم مجری عملیات تل آویو

روزنامه القدس العربی در گزارشی به نقل از منابع رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از 9 ساعت عملیات جستجوی رعد حازم را منتشر کرد که شب گذشته در مرکز تل آویو به سوی شهرک نشینان آتش گشود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، روزنامه القدس العربی امروز با انتشار گزارشی جزئیات جدیدی در خصوص عملیات تیراندازی در خیابان دزنگوت در مرکز تل‌ آویو که توسط یک جوان فلسطینی ۲۹ ساله به نام رعد حازم از اردوگاه جنین انجام شد را منتشر کرد، در این عملیات ۲ اسرائیلی کشته شده و بیش از ده نفر دیگر مجروح گردیدند.

 

این روزنامه بین المللی با انتشار گزارشی تحت عنوان «۹ ساعت عملیات تعقیب» اعلام کرد بیش از هزار نفر از نیروهای پلیس و عوامل امنیتی اسرائیلی در عملیات جستجوی گسترده ای که بیش از ۹ ساعت به طول انجامید در جستجوی مجری عملیات شب گذشته تل آویو بودند که در نهایت خبر کشته شدن وی در شهر یافا منتشر گردید.

 

رئیس پلیس راه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: پس از یک شب سخت و ساعت های طولانی فعالیت پلیس اسرائیل و شاباک و ارتش موفق شدند صبح امروز در یک همکاری میدانی و اطلاعاتی مجری عملیات شب گذشته تل آویو را پیدا کنند.

 

وی افزود: رعد حازم مجری این عملیات از ساکنان اردوگاه جنین در جریان تیراندازی با نیروهای امنیتی کشته شد و ما در این عملیات در دو محور میدانی و اطلاعاتی اقدام کردیم و در نهایت به موفقیت دست یافتیم.

 

روزنامه صهیونیستی هارتص در گزارشی جزئیات جدیدی از عملیات تعقیب مجری عملیات شب گذشته تل آویو منتشر کرد.

 

این روزنامه اعلام کرد: بر اساس اعلام منابع امنیتی چند نیروی سازمان امنیتی شاباک به منطقه برج الساعه در یافا می ‌روند تا ویدئوهای فیلمبرداری شده توسط دوربین های امنیتی را کنترل کنند که با مجری عملیات تیراندازی در دزنگوف در حالی که پشت یک خودرو مخفی شده بود مواجه می‌ شوند.

 

در همین رابطه روزنامه معاریو اعلام کرد: دو نفر از عناصر سازمان شاباک تصمیم می گیرند به تنهایی در اطراف یکی از مسجدهای یافا گشت زنی کنند اما ناگهان با شخصی مواجه می شوند که مشخصاتی مشابه تصاویر توزیع شده از مجری احتمالی عملیات دزنگوف داشته است.

 

این روزنامه در ادامه افزود: ماموران شاباک از فرد مشکوک می ‌خواهند در جای خود متوقف شود اما هنگامی که وی دستان خود را بلند می کند و به ظاهر خود را تسلیم می نماید ناگهان شروع به دویدن کرده و در پشت یک خودرو پنهان شده و به سوی ماموران شاباک تیراندازی می کنند.

 

در ادامه گزارش معاریو آمده است: ماموران شاباک نیز با سلاح های خود به سمت فرد مشکوک تیراندازی کرده و سریعاً وی را به قتل می‌ رسانند.

 

در گزارش روزنامه هاآرتص به نقل از پلیس اسرائیل آمده است: حازم ۱۰ تیر به سمت ماموران شاباک شلیک می کند. معاریو نیز در گزارش خود آورده تیراندازی میان ماموران شاباک و حازم تنها ۵ ثانیه طول کشیده است.

 

این روزنامه صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تصاویر بیانگر آن بود که حازم ۱۵ دقیقه پیش از انجام عملیات تیراندازی روی نیمکتی در نزدیکی کافه مورد نظر نشسته بود.

 

روزنامه معاریو اعلام کرد: در دو ساعت ابتدایی عملیات جستجو پلیس و شاباک هیچ اطلاعاتی در خصوص هویت مجری عملیات نداشتند اما حدود هزار نیروی امنیتی و پلیس برای دستیابی به مکان وی تلاش کردند.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما