شناسهٔ خبر: 53416454 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر دومین شهید رمضان/ پیکر طلبه جهادگر در آغوش حرم امام رئوف آرام گرفت +فیلم و تصاویر

پیکر دومین شهید حرم رضوی پس از اقامه نماز در صحن جمهوری حرم مطهر به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

مراسم تشییع شهید حجت الاسلام دارایی، شهید حادثه  حرم مطهر رضوی با حضور مردم مشهد، زائران و اتباع افغانستانی از محل مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی  برگزار شد.

زانران و مجاور مشهدالرضا با سر دادن شهارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و حادثه حرم مطهر رضوی و شهید شدن دو روحانی جهادگر حاشیه شهر مشهد را محکوم کردند.

 

گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مراسم تشییع پیکر شهید دارایی در مشهد مقدس

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_15881243"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8105764/15881243?width=400&height=300"></script></div>

مراسم تشییع پیکر دومین شهید رمضان + فیلم

بیشتر بخوانید

  • حمله با چاقو به سه طلبه در حرم امام رضا (ع) + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر شهید اصلانی/ طلبه جهادگر در حرم مطهر رضوی آرام گرفت
  • مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام دارایی در تربت جام + فیلم

حضور خادمین حرم مطهر رضوی در تشییع پیکر شهید دارایی

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_15881285"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8105764/15881285?width=400&height=300"></script></div>

حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید دارایی در مشهد مقدس

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_15881413"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8105764/15881413?width=400&height=300"></script></div>

شهادت برای روحانیت یک مساله عادی است

آیت الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهادت برای روحانیت یک مساله عادی است و اساس در روحانیت شهادت است.

او در آیین تشیع دومین شهید حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: شهادت میراثی است که تبار روحانیت از ائمه معصومین(ع) به ارث برده اند و این میراث برای این تبار ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم هم باید بدانند فدایی اول در عرصه این انقلاب و قربانی نخست در همه عرصه ها روحانیان هستند و شهادت دومین روحانی حادثه حرم مطهر، این واقعیت را کاملا ثابت کرد.

آیت الله علم الهدی گفت: با این اتفاقات هم دشمن شناسی مردم بالا می رود و تشخیص می دهند که دشمن در دشمنی خود جدی است و باید مقابل دشمن ایستاد و مقاومت کرد.

ورود پیکر شهید دارایی به جایگاه حرم رضوی

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_15881696"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8105764/15881696?width=400&height=300"></script></div>

محل تدفین پیکر شهید دارایی در حرم رضوی

مراسم تشییع پیکر دومین شهید رمضان/ پیکر طلبه جهادگر در آغوش حرم امام رئوف آرام گرفت

پیکر شهید دارایی در حرم رضوی آرام گرفت

پیکر حجت‌الاسلام محمدصادق دارایی، دومین شهید حادثه حرم امام رضا (ع) روز جمعه پس از اقامه نماز در صحن جمهوری حرم مطهر به خاک سپرده شد.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، پس از نماز جمعه، بر پیکر شهید دارایی نماز میت را اقامه کرد.

ظهر امروز پیکر این شهید گرانقدر از مهدیه مشهد با حضور گسترده مردم و مسئولان تا حرم مطهر رضوی تشییع شد.

پیکر شهید دارایی، در کنار شهید اصلانی، دیگر شهید حادثه حرم امام رضا (ع) و در جوار شهدای انفجار حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۷۳ به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام محمدصادق دارایی یکی از مجروحان حادثه حرم مطهر رضوی که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید کامیاب مشهد بستری بود، عصر دیروز پنجشنبه به مقام والای شهادت نایل شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع پیکر دومین شهید رمضان/ پیکر طلبه جهادگر در آغوش حرم امام رئوف آرام گرفت +فیلم و تصاویر

یک فرد تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد، هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد بوده اند.

در این حمله حجت الاسلام اصلانی و دارایی به شهادت رسیدند، اما حجت الاسلام پاکدامن پس از جراحی در بیمارستان بستری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

نظر شما