شناسهٔ خبر: 5341633 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

آغاز پيشروي ارتش و نيروهاي مردمي عراق در "الانبار"

فارس

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با ورود شمار زيادي از نيروهاي بسيج مردمي و نيروهاي ارتش عراق به استان «الانبار» و دفع حملات نيروهاي تروريستي داعش بخصوص در مناطق شرق شهر فلوجه، نيروهاي تروريستي داعش از حالت تهاجمي به حالت تدافعي درآمده‌اند.

با ورود تعداد زيادي از نيروهاي بسيج مردمي «الحشد الشعبي» و نيروهاي ارتش عراق به استان «الانبار» و نيروهاي تروريستي داعش از حالت تهاجمي به حالت تدافعي روي آورده‌اند.

نيروهاي بسيج مردمي عراق و نيروهاي پليس فدرال و نيروهاي عشاير اهل سنت منطقه شب گذشته موفق به پيشروي از دو محور در استان الانبار شدند.

نيروهاي عراقي در محور اول بعد از درگيري شديد با نيروهاي تروريستي داعش موفق شدند بر مرکز پليس منطقه «الحصيبه» و همچنين پمپ بنزين اصلي منطقه «البوحميد» سيطره پيدا کنند.

در محور دوم نيروهاي عراقي موفق به پاکسازي منطقه «البودمنه» شدند و همچنين تا منطقه منازل مسکوني «البوفارس آل طه» به پيشروي خود ادامه دادند.طبق اطلاعات بدست آمده درگيري شديدي بين نيروهاي عراقي با نيروهاي تروريستي داعش در منطقه «الحديثه» گزارش مي‌شود.
همزمان نيروهاي گردان «حضرت علي اکبر(ع)» تحت نظر «الحشد الشعبي» دو تن از تک تيرندازان داعش را در شرق فلوجه به اسارت گرفتند.

همچنين رزمندگان مقاومت با شناسايي تحرکات نيروهاي تروريستي داعش در اطراف شهر فلوجه با کار گذشتن تعدادي مين در مسير نيروهاي داعش، 33 تن از آنها را به هلاکت رساندند.

همچنين نيروهاي گردان «عاشوراء» تحت نظر الحشد الشعبي بعد از شناسايي مواضع و تحرکات نيروهاي تروريستي داعش توسط پهپاد، حملات موشکي سنگيني را از شب گذشته تا صبح امروز عليه نيروهاي تروريستي داعش انجام دادند.

بر اساس اين گزارش، در پي حملات موشکي نيروهاي گردان عاشوراء به مواضع داعش ده ها تن از نيروهاي تروريستي داعش از جمله چند فرمانده به هلاکت رسيدند.
منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما