شناسهٔ خبر: 53410239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محکومیت حمله تروریستی در حرم رضوی و گنبد کاووس

امام جمعه اهل سنت منطقه گله دار و امام جمعه اهل سنت اوز، حمله تروریستی به علمای شیعه و سنی در چند روز اخیر را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، شیخ مصطفی نوری امام جمعه اهل سنت گله دار گفت: انقلاب اسلامی بیشترین خدمت را به اهل سنت داشته و جامعه اهل سنت از بدو پیروزی انقلاب تا به حال همراه نظام و انقلاب بوده است.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی اهل سنت بیش از ۱۲ هزار شهید تقدیم نظام کردند و تا آخرین قطره خونشان از مرز و بوم و وطنشان حمایت و دفاع می‌کنند.

شیخ نوری گفت: دست‌های ناپاک صهیونیست که امروز از آستین بعضی کشور‌ها و عناصر آن‌ها بیرون زده، منجر به شهادت علمای شیعه در حرم مطهر رضوی و علمای اهل سنت گنبدکاووس شده است.

امام جمعه اهل سنت گله دار بیان کرد: ملت ایران همانند گذشته با توکل بر خداوند متعال و با رهبری هوشمندانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب و با تبعیت از ایشان دست‌های استکبار و صهیونیست را قطع خواهند کرد.

امام جمعه اوز حادثه حرم امام رضا(ع) را محکوم کرد

شیخ عبدالعزیز قاضی زاده، امام جمعه اهل سنت اوز نیز در پیامی حادثه تروریستی در شهرستان گنبد کاووس و حرم مطهر رضوی را محکوم کرد.

 در پیام امام جمعه اهل سنت اوز آمده است: متاسفانه بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب که از جهانی شدن انقلاب اسلامی در بیم و هراس هستند برای بر هم زدن اتحاد و همبستگی بین مسلمانان علمای ما را به شهادت رساندند.

این بار دستان پلید عوامل استکبار به خون علمای اهل تشیع و تسنن آن هم در این ماه‌های پرفیض برکت و در حرم امن امام رضا از آستین آنان درآمد و علمای اسلام را به شهادت رساندند

این خبر ناگوار و حزن انگیز موجی از تاسف و تاثر در بین اهل تسنن جنوب فارس برانگیخته است اینجانب از طرف خود و مسلمانان اهل سنت این شهرستان ضمن محکوم کردن این عمل وحشیانه به محضر مقام‌معظم رهبری و خانواد‌های معظم این شهیدان تسلیت عرض نموده و علو درجات انان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌دارم.

انتهای پیام/س

نظر شما