شناسهٔ خبر: 53407832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی: مردم قدردان مجاهدتهای مخلصانه روحانیت هستند

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی در مراسم تشییع شهید حادثه تروریسی حرم مطهر رضوی گفت: مردم مشهد در دوره‌ها و وقایع مختلف قدردان روحانیت و همه کسانی هستند که مخلصانه در راه خدا مجاهدت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

یعقوبعلی نظری عصر پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام "محمد اصلانی" که در حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی به شهادت رسید، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم افزود: امروز همه ما شما شاهد تشییع باشکوه این عزیز شهید هستیم که مردم با شور و احساسات بی بدیل خود در مراسم حضور یافته و عشق و علاقه اشان به روحانیت و نفرتشان به دشمن را با مشتان گره کرده نشان می دهند.

وی بیان کرد: مردم همیشه قدردان کسانی هستند که تلاش می‌کنند در خدمت مردم و نظام مقدس اسلامی باشند، بویژه جامعه روحانیت که اتصال به دین و دیانت دارند.

به گزارش ایرنا، فردی تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و ۲ روحانی دیگر شامل حجج اسلام پاکدامن و دارایی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده اند.

هر سه روحانی مزبور، که هدف این سوء قصد قرار گرفته‌اند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه قلعه ساختمان (شهرک شهید رجایی) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند."

نظر شما