شناسهٔ خبر: 53401440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی استان البرز:

البرز در وضعیت هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا قرار گرفت

بهاروند احمدی با اعلام وضعیت هشدار سطح نارنجی آلودگی هوا در استان البرز گفت: پیش بینی بارش تندری باران، تگرگ به همراه وزش شدید باد در البرز برای چهار روز آینده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آرش بهاروند احمدی» در جمع خبرنگاران با اعلام وضعیت هشدار سطح نارنجی برای استان البرز گفت: پیش بینی بارش تندری باران، تگرگ به همراه وزش شدید باد در البرز برای چهار روز آینده است.

 

مدیرکل هواشناسی استان البرز افزود: براساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی شده که حاکی از تقویت سامانه تندری در منطقه البرز مرکزی است، گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا، به ویژه پنجشنبه و شنبه به همراه رعد و برق، تگرگ و رگبار است.

 

به گفته وی، ضروری است شهروندان با توجه به احتمال وقوع مخاطرات اعم از شکستگی درختان، افتادن سازه های موقت، تابلوها، بنرهای تبلیغاتی و سقوط اجسام از ارتقاع، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفی هوا دقت نظر لازم را داشته باشند . 

 

مدیرکل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: مسئولان نیز ضروری است نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم با هدف پیشگیری از خسارت ناشی از وزش شدید باد، توجه به رخداد رعد و برق همچنین پرهیز از توقف در مجاورت درختان تک و بلند، دکل های فلزی فشار قوی برق و ... خودداری کنند. 

 

 

پایان پیام/564

نظر شما