شناسهٔ خبر: 53397637 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مخبر: واکسیناسیون دانش‌آموزان، دانشجویان و کادر آموزشی تکمیل شود

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با توجه به ذخایر کافی واکسن در کشور باید روند واکسیناسیون دانش‌آموزان، دانشجویان و کادر آموزشی در سراسر کشور تکمیل شود.

صاحب‌خبر -

آقای محمد مخبر در جلسه کمیته‌های تخصصی کرونا گفت: باید همه دستورالعمل‌های ابلاغی و دستورالعمل‌های مصوب با قاطعیت به اجرا گذاشته شود و اقدامات لازم برای حفظ سلامت و جان دانش آموزان و دانشجویان با جدیت اتخاذ شود.

آقای محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز گفت: همه دانشگاه‌ها حداکثر تا آخر هفته آینده باید آموزش حضوری برای همه مقاطع از سر بگیرند.

در این جلسه، وزارت آموزش و پرورش گزارشی از آخرین وضعیت بازگشایی مدارس و میزان حضور و استقبال دانش آموزان در کلاس‌های درس و همچنین تدابیر اتخاذ شده در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کلاس‌های درس ارائه کرد.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، تاکنون هیچ گزارشی در زمینه مرگ و میر ناشی از کرونا در میان دانش آموزان و مدارس اعلام نشده است.

همچنین در این جلسه تأکید شد با وجود موج‌های مقطعی و سویه‌های جدید ویروس کرونا و با وجود افت ایمنی در بخش‌هایی از جامعه که واکسن دریافت کرده اند باید آمادگی‌ها و اقدامات لازم در خصوص تزریق دوز‌های بعدی واکسن کرونا به ویژه در گروه‌های آسیب پذیر فراهم شود.

نظر شما