شناسهٔ خبر: 53387460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سفرهای نوروزی به استان بوشهر ۱۰۰ درصد افزایش داشت

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با توجه به لغو محدودیت‌های سفر، امسال شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی سفرهای نوروزی به استان بوشهر بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری با بیان اینکه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ از۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه داشت، اظهار کرد: با توجه به لغو محدودیت‌های سفر، امسال شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی سفرهای نوروزی به استان بوشهر بودیم.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر اضافه کرد: بر همین اساس با توجه به پیش بینی‌ها، پلیس راهور استان با برنامه ریزی و تمهیدات ترافیکی ویژه و با هماهنگی شورای ترافیک استان و همگرایی با بهره گیری از ظرفیت‌های ستادی و اجرایی و منابع در اختیار نسبت به پوشش ترافیکی معابر و مسیرهای پرتردد و مراکز جذب سفر بر اساس دادهای آماری توزیع مکانی و زمانی تخلفات و تصادفات در سنوات گذشته از طریق گشت‌های محسوس و نامحسوس به صورت پیاده و سواره اقدام کرد.

وی تصریح کرد: پلیس راهور به موازات نظارت و اعمال قانون رانندگان پرخطر در راستای تسهیل در عبور و مرور و جلب مشارکت مردمی و همراه کردن کاربران ترافیک اقدامات فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی و محیط ترافیک به صورت گسترده انجام داده است.

پاپری عنوان کرد: در معابر شهری استان بوشهر تصادفات فوتی ۷۵ درصد و تصادفات جرحی ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.  

رئیس پلیس راهور استان بوشهرخاطر نشان کرد: روند کاهشی تصادفات در ایام نوروز این پیام را دارد که اگر همه با هم در راستای هدفی گام برداریم قطعا با مشارکت و هم پوشانی یکدیگر می‌توانیم به آن جامه عمل بپوشانیم و تصادفات و تلفات ناشی از آن را در طول سال به حداقل اقل ممکن برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما