شناسهٔ خبر: 53378156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

استاندار لرستان:

تعامل دستگاه‌ها در برگزاری کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان ضروری است

زیویار با اشاره به ضرورت تعامل دستگاه ها در برگزاری کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان، گفت: همکاری و همدلی باعث برگزاری بهتر کنگره ۶۵۴۴ شهید در استان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، فرهاد زیویار ظهر امروز در جلسه ستاد کنگره ۶۵۴۴ شهید لرستان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهدا در راه خدا جان خود را تقدیم نموده و در واقع با خدا معامله کردند و آرامش و اممنیت امروز، مرهون خون شهداست.

وی افزود: برگزاری کنگره ۶۵۴۴ شهید استان موضوع بسیار مهمی است و تعامل افراد در برگزاری این کنگره بسیار ضروری است و با همدلی و همکاری باید تلاش شود تا کنگره بسیار خوبی برگزار گردد.

استاندار لرستان با اشاره به بودجه مورد نیاز برای این کنگره، تصریح کرد: برآورد بودجه ای جدید از کار صورت گیرد و براساس استعلامی که از دستگاه ها صورت می گیرد، برآورد شود که در جلسه بعدی اطلاع داده شود.

زیویار عنوان کرد: برای برگزاری این کنگره، کمیته ها از تجربیات سایر استانها هم استفاده کنند تا بتوانند در راستای اجرای برنامه ها موفق تر باشند.

وی بیان کرد: لازم است در این مدت، همه دستگاه ها برای برگزاری کنگره همکاری و تلاش نمایند و در واقع جهاد تبیینی صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما