شناسهٔ خبر: 53370737 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

واکنش تمسخرآمیز راننده خارجی به ارزانی سوخت در کشورمان+ فیلم

پایین بودن ارزش پول ملی ایران در مقابل ارزهای خارجی و همچنین ارزان بودن قیمت سوخت گازوئیل در ایران در مقایسه با ترکیه، زمینه ساز تمسخر کشورمان توسط یک راننده کامیون از ترکیه، شده است.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

پایین بودن ارزش پول ملی ایران در مقابل ارزهای خارجی و همچنین ارزان بودن قیمت سوخت گازوئیل در ایران در مقایسه با کشور ترکیه، زمینه ساز تمسخر کشورمان توسط یک راننده کامیون خارجی، شد.

به گزارش تین نیوز، این موضوع در فیلمی مشاهده می شود که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی مرتبط با حمل و نقل جاده ای، توجه کاربران را  به خود جلب کرده است.

در این فیلم یک راننده  کامیون که گفته می شود از کشور ترکیه به ایران سفر کرده است از ارزانی سوخت در کشور ما به وجد آمده و با توجه به قیمت گازوئیل ادعا می کند حتی اگر گازوئیل در ایران لیتری 50 تا 100 هزار تومان هم باشد دو باک کامیونش را پر خواهد کرد که به نظر می رسد با بیان این مطلب، به ارزش مالی پول ملی کشور خود اشاره دارد.

وی همچنین اشاره می کند که اینجا ایران است و ترکیه نیست و در ادامه مقداری سوخت را بیرون از باک کامیون می ریزد که باز هم به نظر می رسد تاکید بر این موضوع دارد که قادر به پرداخت بهای سوخت بوده و مبلغ سوخت برایش ناچیز است.

فیلم را ببینید:

نظر شما