شناسهٔ خبر: 53360045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درویش: نتایج خارج از زمین بازی رقم می‌خورد/ از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که در زمین بازی رخ می دهد حکایت از آن دارد که نتایج بیرون از مستطیل سبز رقم می خورد اما ما همچنان به آینده و روزهای پیش رو امیدواریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا درویش دوشنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش برابر هوادار افزود: جای تاسف است، روزهایی بود که ما کشورهای عربی را برای وقت کشی تقبیح می‌کردیم و می گفتیم ضدفوتبال بازی می‌کنند اما امروز دیدیم که به هر بهانه بازیکنان هوادار بازی را متوقف کرده و زمان بازی را هدر می دادند.

وی ادامه داد: در نیمه اول دیدیم چقدر وقت تلف شد اما فقط ۳ دقیقه وقت اضافه لحاظ شد، خودتان ببینید و حساب کنید. متاسفانه به نظر می رسد تصمیم هایی که گرفته می‌شود خارج از اتفاقات بازی است و بیرون از مستطیل سبز در مورد آنها نظرخواهی می شود. بازهم تاکید می کنم اگر وقت های تلف شده نیمه اول بیش از ۳ دقیقه نبود دیگر هیچ فردی از پرسپولیس مصاحبه نمی کند. 

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس همچنان به قهرمانی امیدوار است یا خیر، گفت: تا روز آخر امیدواریم به شرط آنکه اتفاقات بازی نتیجه را مشخص کند. وقتی هر دو سه دقیقه بازیکن تیم حریف خودش را زمین می‌زند ما چه کار می‌توانیم بکنیم؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سئوال که آیا حمایت‌ها از گل‌محمدی ادامه خواهد داشت یا خیر تاکید کرد: چرا نباید حمایت کنیم؟ وقتی یک مربی بهترین مربی ایران و آسیاست مگر می‌شود از او حمایت نکرد؟

درویش در مورد ناراحتی هواداران پرسپولیس از داوری هم تصریح کرد: اشتباه داوری یک بار باشد می‌گوییم اشتباه است،‌ دو بار باشد می‌گوییم اشتباه است، اما مثل اینکه قرار است نتایج ما با اشتباه داوری رقم بخورد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با توقف بدون گل برابر هوادار باز هم امتیاز از دست داد تا شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم کمتر از قبل شود.

نظر شما