شناسهٔ خبر: 53350770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان هرمزگان راه اندازی شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تعداد ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی جهت پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان این استان راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

جلیل تراهی روز دوشنبه در مراسم نمادین راه‌اندازی آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس افزود: راه‌اندازی آشپزخانه های اطعام مهدوی کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری مساجد و هیت ها مذهبی و مشارکت خیران و کمک های مردمی صورت گرفته است
وی بیان داشت: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم در این آشپزخانه های اطعام مهدوی بیش‌از یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در سفره نیازمندان طبخ و توزیع نماییم. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهارداشت: برای دریافت نذورات ، کمک‌ها و هدایای مردمی از طریق کد دستوری #۱*۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در طرح اطعام مهدوی پیش‌بینی شده که مردم بتوانند کمک‌های خود را در این ماه مبارک جهت تامین مواد اولیه پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان استان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این مراسم گفت: خدا رو شاکریم که یک حرکت بسیار مبارک (آشپزخانه طعام مهدوی) از سال‌های گذشته توسط کمیته امداد در استان شروع شده که امیدواریم این کار خداپسندانه با مشارکت خوب خیران و مردم در تامین غذای اطعام و افطاری برای نیازمندان ادامه داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: امسال نیز ۱۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی برای نیازمندان  راه‌اندازی شده و از مردم استان هرمزگان خواستاریم با حمایت خود در این طرح خداپسندانه شاهد خبرهای خوبی برای نیازمندان استان باشیم.
وی یادآورشد: این اقدام بسیار ارزشمند که اطعام دادن مومن روزدار نیازمند در روایت ها هم آمده، فضیلتش از روزه گرفتن هم بالاتر است.
 

نظر شما