شناسهٔ خبر: 53347611 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای دما در استان‌های ساحلی و وضعیت جوی پایتخت

سازمان هواشناسی، کاهش ۶ تا ۱۰ درجه ای دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل، رگبار پراکنده در برخی مناطق و وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده را پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا سه شنبه در بیشتر مناطق، جوی پایدار حاکم است. طی امروز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به‌ویژه در دامنه و ارتفاعات اردبیل و گیلان افزایش تدریجی دما و وزش باد نسبتا شدید جنوبی رخ می‌دهد.

اواخر وقت دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. سه شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل دما بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. سرعت وزش باد در غرب، شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز افزایش می‌یابد که خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد انتظار می‌رود.

در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در نیمه غربی، مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک بیش‌بینی می‌شود. از ظهر دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه هم دریای خزر مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز ، نیمه‌ابری و به‌تدریج ابری و از بعد از ظهر وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۶ و ۲۸ درجه سانتیگراد و برای سه‌شنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۱۵ و ۲۷ درجه سانتیگراد برآورد می‌شود.

امروز بندرعباس با دمای ۳۹ و ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای منفی ۳ و یک درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما