شناسهٔ خبر: 53324324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش کاربران خبرآنلاین به قرعه‌ ایران در جام جهانی؛

از گروه مناسب و منطقی تا ناامیدی از صعود!

کاربران خبرآنلاین نظرات خود درباره گروه ایران در جام جهانی را بیان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در دوحه برگزار شد که تیم ملی ایران، با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف هم گروه شد.

بر همین اساس، کاربران خبرگزاری خبرآنلاین، در نظرخواهی بررسی گروه ایران شرکت کردند و نظرات خود درباره گروه تیم ملی و شرایط پیش رو را بیان کردند.

یکی از کاربران با سخت خواندن گروه نوشت: برخلاف تصور، این گروه بسیار سخت است. ایران حریف انگلستان و آمریکا نمی تواند بشود. هر سه تیم ولز و اسکاتلند و اوکراین هم بسیار مشکل هستند. اولین کاری که باید انجام شود تغییر مربی است. این مربی تا همینجا خوب بوده (به غیر از کره) اما مرد جام جهانی نیست.

اسماعیل هم نوشت: ساده ترین گروه ممکن ولی با این مربی فکرنکنم بتونیم صعودکنیم.

گلادیاتور هم نظری نزدیک به اسماعیل داشت و گفت: یکی از بهترین قرعه ها رو گرفتیم - امکان صعود هست.

احسان اما نظری متفاوت داشت و نوشت: نمیدونم چرا اما اگر یه مربی بهتر داشتیم مطمئن بودم که صعود میکنیم. اما با این مربی و افرادی که دورش جمع شدن و براش لیست مینویسن و پکیج میپیچن بعید میدونم حتی بتونیم امتیاز بگیریم. اسکوچیچ تو خوابش هم نمیدید یه روز مربی یه تیم در جام جهانی باشه...اما به لطف مافیای فوتبال ایران الان مربی تیم ملی کشوری هست که روزی مربی رئال مادرید رو نیمکتش نشسته بود...

محمد هم نظر خود را اینگونه بیان کرد: اگر بچه های ما کمی اعتمادبه نفس داشته باشند آمریکا را می‌توان برد....شاید کارما با انگلیسی های مغرور و نژاد پرست ، کمی مشکل باشد.....و گرنه اگه خدا بخواهد با غلبه به انگلیس ، پیروز میدان خواهیم بود.

ذکایی گفت: عرض کنم با این مربی زنگ تفریحیم.کیروش بازی دفاعی ضد حمله انسجام تیمی.زنگ تفریح آمریکا انگلیس اکراین که حتما سیاسی میاد بالا و صعود میکنه نباشیم

بیشتر بخوانید:

نظر شما