شناسهٔ خبر: 53321409 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خدمت رسانی به ۲ هزار مراجعه کننده در بیمارستان سعدی

رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز از خدمت رسانی این مرکز آموزشی درمانی به دو هزار و ۴۲ بیمار از ابتدای امسال تا دوازدهم فروردین خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید محمدکاظم تدین گفت: مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی شیراز با دارا بودن انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی، به عنوان یکی از بیمارستان‌های مطرح جنوب کشور، همواره به عنوان مرکز درمانی پذیرش بیمارانی از استان فارس و مناطق همجوار شناخته می‌شود.

او با بیان تلاش‌های مجموعه بیمارستان شهید دکتر فقیهی برای ارائه خدمات باکیفیت به مراجعان گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز امسال نیز به روال دیگر سال ها، تلاش شد تا بیماران و مراجعان در طول تعطیلات نوروزی بدون هیچ وقفه ای، خدمات موردنیاز درمانی را دریافت کرده و این مهم با برنامه ریزی برای تعیین نوبت کاری پزشکان، کادر درمان و کارکنان بیمارستان انجام شد.

به گفته رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، در ایام نوروز امسال، تمامی بخش‌های این مرکز شامل بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی فعال بوده و مجموعه پزشکان حوزه‌های تخصصی گوناگون، پزشکان عمومی و کارکنان بیمارستان بر اساس نوبت‌های کاری تعیین شده، در ایام نوروز نیز همچون دیگر ایام سال به بیماران ارائه خدمت داشته اند.

این پزشک متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی کلورکتال انجام ۱۱۱عمل جراحی در این مرکز درمانی طی ۱۲ روز نخست سال را بخش دیگری از خدمات این مرکز درمانی در طی ۱۲ روز نخست سال جاری برشمرد که در حیطه‌های تخصصی گوناگون انجام شده است.

او گفت: بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز دارای ۴۹۲ تخت فعال بستری است که به دلیل دارا بودن حوزه‌های فوق تخصصی و تخصصی، دستگاه‌های پیشرفته و موقعیت جغرافیایی مرکزی در شهر شیراز، همواره پذیرای مراجعان بسیاری بوده است.

تدین گفت: در طی بیش از دو سال دوران کرونا، بیمارستان شهید دکتر فقیهی یکی از مراکز مهم پذیرش بیماران کرونا در استان بوده که با برنامه ریزی در زمینه مدیریت خدمات بخش‌های گوناگون و توزیع مناسب تخت‌ها و خدمات، مدافعان سلامت این مرکز درمانی با تمام توان در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشتند و با توجه به کاهش آمار بیماران نیازمند بستری مبتلا به کووید ۱۹، در حال حاضر خوشبختانه تنها سه بیمار کرونا در این مرکز درمانی بستری هستند.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران خود در این مرکز آموزشی درمانی در ایام نوروز، ابراز امیدواری کرد با توجه به افزایش تردد‌های جاده‌ای برای بازگشت مسافران نوروزی، تعطیلات نوروز امسال بدون هیچگونه سانحه و با سلامت کامل مردم استان و مسافران نوروزی به پایان برسد.

نظر شما