شناسهٔ خبر: 53310054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش گشت‌های ویژه محیط زیست در روز طبیعت

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: حفاظت محیط زیست استان، گشت‌های ویژه را در روز انس با طبیعت مصادف با 13 فروردین افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن قاسم پور صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز انس با طبیعت اظهار کرد: در روز انس با طبیعت، ماموران حفاظت محیط زیست استان در خروجی شهرها اقدام به توزیع کیسه‌های زباله و بروشورهای مرتبط خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با شهرداری، جایگاه‌های ویژه جمع‌آوری ماهیان قرمز و سبزه‌ی عید در خروجی شهرها تعبیه خواهد شد و از هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان ماهی‌های قرمز را در زیستگاه‌های آبی طبیعی مانند رودخانه‌ها و تالاب‌ها رهاسازی نکنند.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل با بیان اینکه در ایام نوروز به ویژه در روز ۱۳ فروردین به دلیل حضور مردم و مسافران در طبیعت و تفرج‌گاه‌ها، حجم زیادی زباله تر و خشک تولید می‌شود از مردم خواست زباله کمتری تولید نموده و زباله‌های تولید شده را نیز در کیسه‌های مخصوص زباله به مکان‌های جمع‌آوری زباله در شهرها منتقل کنند.

قاسم پور از مسافران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی سریعا موارد را از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ و یا شماره ۸۷ الی ۳۳۷۴۰۰۸۵ اداره کل حفاظت محیط زیست اردبیل و در شهرستان‌ها به ادارات و نمایندگی‌های حفاظت محیط زیست شهرستان‌ها و پاسگاه‌های محیط بانی مستقر در منطقه اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما