شناسهٔ خبر: 53301987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد درباره حواشی بازی تیم ملی ایران

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد طی بیانیه‌ای به حواشی پیش آمده بازی تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد طی بیانیه‌ای به حواشی پیش آمده بازی تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مشهدالرضا این روز‌ها میزبان تیم ملی ایران و لبنان جهت انجام آخرین بازی دور مقدماتی جام جهانی فوتبال بود. فرصت میزبانی که می‌توانست با یک مدیریت صحیح و منسجم به یک افتخار بزرگ تبدیل شود، اما با سوء‌مدیریت تعدادی از مسئولین تبدیل به یک اتفاق غم‌بار شد و کام بسیاری از هموطنان‌مان را تلخ کرد.

اولا؛ نداشتن برنامه‌ریزی مناسب در زمان فروش بلیط‌های الکترونیک توسط مسئولین ذی ربط و همچنین سوءمدیریت آنان در رابطه با عدم تخصیص ظرفیت مناسب جهت حضور همه دوست‌داران ورزش ملی، مسئله‌ای بود که از یک فرصت جهت همدلی و همراهی مردم، یک تهدید ساخت!

ثانیا؛ علی‌رغم بی‌تدبیری در رابطه با فروش و اختصاص بلیط‌های این دیدار، در جریان ورود و خروج به ورزشگاه امام رضا (ع) نیز بی‌حرمتی‌هایی به وقوع پیوست که به هیچ وجه در شأن ایران و ایرانی نبوده و خوراک رسانه‌های بیگانه را فراهم کرده است.

ثالثا؛ فروش بلیط برای حضور بانوان و عدم مدیریت مناسب جهت ورود آنان به ورزشگاه برای تماشای این دیدار بیشتر شبیه به یک بازی برای بدنام کردن شهر مشهد و شخصیت‌هایی است که همیشه تاکید خود را بر ایجاد زیرساخت‌ها و حضور زنان در عرصه‌های ملی و ورزشی پیشتر اعلام کرده‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تا مشخص شدن مقصرین این واقعه و بررسی کوتاهی آنان توسط مراجع ذی‌ربط این مسئله را پیگیری نموده و همچنین این بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت را محکوم کرده و خواستار برخورد شدید با مدیرانی است که این‌گونه با آبروی کشور و مردم بازی و در رویداد‌های بزرگ ملی فرصت‌سوزی می‌نمایند.

والسلام علی من التبع هدی

نظر شما