شناسهٔ خبر: 5329913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

پوری‌حسینی: احتمال کنار گذاشتن متقاضی سوم خرید پرسپولیس وجود دارد

نسیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفتگو با رادیو ورزش افزود: پاکت شرکت خودروسازی که برای خرید پرسپولیس در مزایده شرکت کرده مخدوش است/ زیر پای دو شرکت خودروساز در مزایده سفت نیست

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم»، پوری حسینی در گفتگو با رادیو ورزش گفت: باید به این نکته اشاره کنم در اخبار شنیدم اهلیت خودروسازان اعلام شده است، اما تا این لحظه من این خبر را تأیید نمی‌کنم، گرچه شاید اهلیت آنها تأیید شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره اینکه استیل آذین یا بهنام پیشرو کیش دو اسپانسور قطعی پرسپولیس هستند عنوان کرد:  واقعیت این است که پاکت شرکت خودروسازی که برای خرید پرسپولیس در مزایده شرکت کرده مخدوش است. با این شرایط این احتمال وجود دارد که به خاطر مخدوش بودن پیشنهاد متقاضی سوم خرید پرسپولیس کنار گذاشته شود البته تا این لحظه زیر پای شرکت های خودروسازی که در مزایده شرکت کرده اند سفت نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی مخالفان می‌گویند این خودروسازان بخشی از بودجه خود را از وزارت صنایع می‌گیرند خاطرنشان کرد: وزارت صنعت بودجه‌ای به این شرکت‌ها نمی‌دهد، اما از نظر تعلق سهام به دولت و یا شرکت‌های دولتی سهام‌شان زیر 20 درصد است، به همین دلیل این شرکت‌ها دولتی نیستند و از بودجه دولت استفاده نمی‌کنند. اما اینکه از حمایت‌های دولتی برخوردار هستند یا خیر، خیلی مشکل‌سازی نیست.

وی در پایان گفت: در نیمه دوم سال 92 حدود 44 هزار میلیارد تومان سهم واگذار کرده‌ایم،‌ اما مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت. حالا 600 میلیارد سهام سرخابی‌ها بیشتر مورد توجه است. به مردم اطمینان می‌دهم با نهایت وسواس این امر را جلو می‌بریم تا حقی از کسی ضایع نشود.

نظر شما