شناسهٔ خبر: 53296987 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین پلیس راهور ناجا:

ترافیک سنگین در مسیرهای شمالی کشور/ چالوس یک طرفه شد

تهران_ ایرنا_ جانشین پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در مسیرهای شمالی کشور خبر داد و گفت: از ساعت ۱۱ بدلیل تخلیه بار ترافیکی مسیر چالوس یک طرفه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار سید تیمور حسینی روز پنجشنبه در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خبرنگاران اظهار داشت: ترافیک در مسیرهای چالوس، هراز، رشت_ قزوین سنگین است و با توجه به وضعیت ترافیک سنگین در محور چالوس این جاده از ساعت ۱۱ یک طرفه شد.

وی در خصوص یک طرفه شدن در مسیر هراز نیز گفت: در حال بررسی وضعیت ترافیک در این مسیر هستیم و در صورت نیاز این مسیر نیز یک طرفه خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا، سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت در شانه خاکی راه و حرکات مارپیچ و نمایشی را از موارد حادثه ساز در جاده ها اعلام کرد و گفت: این دسته از خودروها حداقل ۷۲ ساعت توقیف خواهند شد.

وی به رانندگان توصیه کرد به میزان ۲ ساعت رانندگی حتما حداقل ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: سرعت، سبقت غیرمجاز و توجه نداشتن راننده به سمت جلو، بیشترین عامل تصادفات در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ گزارش شده است.

وی با اشاره به برخورد با تخلفات حادثه ساز در معابر شهری و جاده‌های کشور نیز گفت: تاکنون بیش از ۲۷ هزار خودروی رانندگان متخلف حادثه ساز متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

نظر شما