شناسهٔ خبر: 53295706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

رضا رجبی در گفتگو با ایسکانیوز:

فدراسیون باید هرچه زودتر تکلیف اسکوچیچ و تیم ملی را روشن کند

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به صلاح تیم ملی است که هر چه زودتر تکلیف سرمربی‌اش برای جام جهانی قطر مشخص شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، رضا رجبی در مورد دیدار تیم ملی و پیروزی دو بر صفر مقابل لبنان در ورزشگاه امام رضا مشهد به خبرنگار ما گفت: به نظر من بعد از شکستی که مقابل کره داشتیم تیم ملی در این بازی خودش را پیدا کرده بود و بازیکنانی که برگشته بودند توانستند به خوبی کار کنند و مهم تر از همه اینها اینکه ایران توانست مجددا صدرنشینی را پس بگیرد که این مسئله در سید بندی تاثیرگذار است و برای ما حائز اهمیت بود امیدوارم که در جام جهانی هم بتوانیم روند خوبی داشته باشیم گرچه صعود از مرحله اول در جام جهانی برای تیم هایی مثل ایران بسیار دشوار و دور از انتظار است اما می‌توان کاری کرد که در آنجا تیم ملی بتواند آبرومندانه بازی کند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص گلزنی سردار آزمون و علیرضا جهانبخش عنوان کرد؛ گل علیرضا جهانبخش که واقعا در سطح کلاس اروپا بود خیلی عالی بود و لذت بردیم. سردار آزمون هم با گلزنی هجمه‌ها را از روی خودش برداشت و ثابت کرد که فقط در حضور مهدی طارمی نیست که می‌تواند گلزنی کند و اصلا در فوتبال روز دنیا چنین چیزهایی معنی ندارد که اگر یکی دو بازیکن نباشند تیم ملی به مشکل بخورد.

وی در خصوص اینکه به نظرش بهتر است اسکوچیچ در جام جهانی روی نیمکت بنشیند یا خیر عنوان کرد: من نباید در این مورد تصمیم بگیرم و بهتر است فدراسیون هر چه زودتر تکلیف را روشن کند تا تیم ملی ما بتواند با یک برنامه ریزی درست رو به جلو برود.

رجبی در پایان یادآور شد: اگر بخواهیم در جام جهانی موفق باشیم باید بازی‌های تدارکاتی خوب انجام دهیم و اصل اول درست برنامه ریزی کردن است بدون برنامه هیچ کاری پیش نخواهد رفت.

برچسب‌ها:

نظر شما