شناسهٔ خبر: 53292542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وزیر کشور:

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از برنامه‌های دولت است

وزیر کشور که در ادامه سفرهای استانی رئیس جمهوری به خراسان رضوی رفته است، گفت تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی از برنامه های دولت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین آغاز عملیات سازه و معماری فاز۱ خط ۳ قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران افزود: سفر استانی رئیس جمهوری را برای بازدید از نقاط مختلف استان خراسان رضوی و مشهد مقدس همراهی می کنیم.
وی هدف از این سفر را ارزیابی طرح های در دست اقدام دانست و ادامه داد: برای تکمیل، سرعت بخشی یا شروع طرح‌ها به شهرهای مختلف استان خواهیم رفت.
وزیر کشور درباره حواشی ایجاد شده در ورزشگاه مشهد به هنگام برگزاری مسابقه فوتبال ایران و لبنان هم گفت: این مساله جزء برنامه سفر ما نبود، اما اتفاق ناگواری افتاد و پیروزی درخشان و سرور و شادی مردم با این پیروزی ارزشمند  تیم ملی با حادثه تلخ ناشی از بی تدبیری مواجه شد که مساله بررسی و با متخلفان برخورد جدی انجام خواهد شد.
وحیدی درباره ناوگان حمل و نقل شهری استان خراسان رضوی هم اظهار کرد: تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی اعم از قطار شهری، اتوبوس و تاکسی، از برنامه های دولت برای خراسان رضوی است. تلاش بر این است تا سرعت، کیفیت و بهینه سازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش یابد.

برچسب‌ها:

نظر شما