شناسهٔ خبر: 53291138 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هنیه: عملیات تل آویو کل رژیم صهیونیستی را به درد آورد

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد ملت فلسطین و آزادگان امت اسلامی به عملیات شهید قهرمان ضیاء حمراشه افتخار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد ملت فلسطین و آزادگان امت اسلامی به عملیات قهرمانانه شهید قهرمان ضیاء حمراشه افتخار می‌کنند. این عملیات کل رژیم صهیونیستی را به درد آورد و در آستانه سالگرد روز زمین که روحیه تمسک به این سرزمین مبارک را در ملت ما زنده می‌کند، نقشه میهن را دوباره ترسیم کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت این شهید با این عملیات قهرمانانه پیامی را منتقل کرد مبنی بر این که آینده در دست صاحبان شرعی این سرزمین است نه در دست رژیم صهیونیستی یا عادی سازان روابط با این رژیم و کسانی که با آن همکاری می‌کنند.

هنیه تصریح کرد ملت ما که از دل آن این قهرمانان در جنین، النقب و المثلث متولد شدند و کسانی که همچنان "شمشیر قدس" را که غزه در رمضان گذشته آن را از غلاف بیرون کشید بالا می‌برند، تاکید می‌کنند نسل‌های فلسطینی با تسلیم شدن و عقب نشینی با هر بهایی مخالفند.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت این مقاومت قهرمان، مشروع و با اخلاق برای نابودی اشغالگران، متلاشی کردن شهرک هایشان و حذف آن‌ها از قاموس ملت و مقدسات مان و همچنین بازگشت به سرزمین ماست که از آن رانده شده ایم.

شب گذشته، رسانه‌های صهیونیستی از دو تیراندازی همزمان در شهر بنی براک در شرق تل‌آویو خبر دادند. بنا بر گزارش‌ها بر اثر این تیراندازی‌ها با مسلسل، پنج شهرک نشین کشته و شش نفر زخمی شدند. ضیا حمراشه ۲۷ ساله اهل روستای یعبد در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری یکی از مجریان عملیات شب گذشته در شرق تل آویو بود که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

نظر شما