شناسهٔ خبر: 53290269 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

جیم کری: ویل اسمیت باید بابت رفتارش در اسکار دستگیر می‌شد

انتقاد از اوضاع بد هالیوود / hollywoodreporter

صاحب‌خبر -

درگیری ویل اسمیت با کریس راک طی مراسم اسکار حاشیه‌های زیادی به وجود آورده است و اکنون جیم کری اعلام کرده که این بازیگر سرشناس باید توسط پلیس دستگیر می‌شد. 

جیم کری در برنامه CBS Mornings برای تبلیغ فیلم Sonic the Hedgehog 2 حضور داشت و درباره این موضوع صحبت کرد. کری باور دارد که ویل اسمیت باید با عواقب بسیار بزرگ‌تری برای سیلی زدن به راک روبرو شود. پس از سیلی زدن کریس راک نه تنها ویل اسمیت از سالن اخراج نشد، بلکه پس از دریافت جایزه اسکار از سوی حضار مورد تشویق نیز قرار گرفت. 

جیم کری باور دارد اگر شخصیت دیگری جای ویل اسمیت بود از سالن اخراج و یا حتی توسط پلیس دستگیر می‌شد. با این وجود کریس راک تصمیم گرفته که از اسمیت شکایت نکند. این کمدین محبوب نمی‌خواهد به حاشیه‌ها دامن بزند ولی جیم کری نظر متفاوتی دارد. کری باور دارد که تشویق ویل اسمیت نشان می‌دهد که صنعت هالیوود در چه وضعیت بدی قرار دارد.

اگر من جای راک بودم امروز صبح اعلام می‌کردم که از ویل برای ۲۰۰ میلیون دلار شکایت خواهم کرد، زیرا آن ویدیو برای همیشه وجود خواهد داشت و همه جا خواهد بود. این توهین برای مدت زیادی ادامه خواهد داشت. هالیوود دیگر به گروهی بی‌جرات تبدیل شده و این موضوع نشان واقعا واضحی است که ما دیگر آن گروه باحال و شجاع نیستیم.

ویل اسمیت ویل اسمیت

روز گذشته سخنگوی آکادمی علوم و هنرهای سینما اعلام کرد که رفتار ویل اسمیت کاملا اشتباه بوده است و تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام خواهد شد. انتظار می‌رود که هیئت مدیره اسکار مجازاتی را برای این بازیگر در نظر بگیرد و شاید شاهد تحریم او باشیم. با وجود اینکه کریس راک به این حادثه واکنشی نشان نداده، اسمیت با انتشار بیانیه از او و طرفداران عذرخواهی کرده است. 

برندگان اسکار ۲۰۲۲ شب گذشته مشخص شدند و فیلم سینمایی Coda به کارگردانی سیان هدر موفق شد جایزه برترین فیلم سال را از آن خود کند و Dune نیز با دریافت ۶ جایزه، عملکرد شگفت‌انگیزی داشت. ویل اسمیت به خاطر بازی در فیلم King Richard توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را ازآن خود کند. 

امانگ آس با یوتیوبرها اما همه‌چی برعکسه

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب ویجیاتو

hollywoodreporter

برچسب‌ها:

نظر شما