شناسهٔ خبر: 53280438 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آیت‌الله مکارم شیرازی: فضای مجازی پایگاه شیطان شده است

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان گفت: فضای مجازی بلای مهم عصر ماست و بسیاری از مفاسد از فضای مجازی است. فضای مجازی پایگاه شیطان شده است‌.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع معظم تقلید شیعه در قم

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم‌ شیرازی از مراجع معظم تقلید شیعه در قم، امروز نهم فروردین در دیدار نوروزی فرمانده کل نیروی انتظامی کشورمان با تبریک آغاز سال جدید و اعیاد شعبانیه، تنوع در وظایف و تعداد بالای کادر را از علل اهمیت و سختی کار در نیروی انتظامی دانست و افزود: اینکه بتوان به تمام جنبه‌های نیروی انتظامی رسیدگی کرد، کار آسانی نیست، اما بدون تردید با تلاش و همت، مؤثر واقع خواهد شد.

ایشان، مسئله حجاب را از موارد مهم در سطح جامعه و به ویژه شهر قم عنوان کرد و ادامه داد: در مجموع وضع حجاب خوب نیست به خصوص در مسافرت‌ها که گویی آزادی بیشتری احساس می‌کنند. باید برای معضل بی‌حجابی راهکار ارائه داد.

این مرجع تقلید جهان تشیع به معضلات و مفاسد فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: همچنان که پیش از این گفته‌ام، فضای مجازی بلای مهم عصر و زمان ماست و بسیاری از مفاسد، از فضای‌ مجازی بوده و فضای مجازی پایگاه شیطان شده است.

آیت‌الله مکارم‌ شیرازی، بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس را ضروری دانست و گفت: با کم شدن بیماری کرونا باید هر چه زودتر دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌های درس حاضر شوند. ما در حوزه‌ علمیه نیز اصرار داریم که درس‌ها به صورت حضوری برگزار شود.آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع معظم تقلید شیعه در قم

معظم‌له در این دیدار بر آموزش پرسنل و کادر اداری نیروی انتظامی نسبت به مسائل مذهبی تأکید کرد و افزود: اگر میان پرسنل نیروی انتظامی افراد ضعیف‌الایمانی باشند، باعث می‌شود تا نسبت به وظیفه خود کوتاهی کرده و به جایگاه نیروی انتظامی خدشه وارد شود.

انتهای پیام

نظر شما