شناسهٔ خبر: 53275573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر آموزش و پرورش مراغه:

افت پنهان یادگیری با از سرگیری آموزش حضوری جبران می‌شود

مراغه- ایرنا- معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه با اشاره به اجباری شدن آموزش حضوری مدارس از ۱۴ فروردین ماه، گفت: افت پنهان یادگیری با از سرگیری آموزش حضوری مدارس جبران می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسین اکبریان روز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: در زمان باقیمانده از سال تحصیلی جاری شرایط باید به گونه‌ای باشد که امکان بهره‌مندی همه دانش‌آموزان از آموزش‌های باکیفیت فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس و معلمان شهرستان تلاش خود در جهت زمینه‌سازی برای حضور همه دانش‌آموزان در مدارس را به کار گیرند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و توجه به تهویه هوا در کلاس‌های درسی را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از ابتدای شیوع کرونا به آموزش‌های حضوری تمایل داشت، عنوان کرد: آموزش حضوری بر اساس آخرین تصمیم ستاد ملی کرونا اجباری است زیرا بر اساس یافته‌ها، هر روز آموزش مجازی برابر با دو روز دوری از آموزش حضوری محسوب می‌شود.

«اکبریان» با تاکید بر پررنگ بودن فعالیت‌های تربیتی و آموزشی در مدارس، تاکید کرد: آموزگاران، دبیران، مربیان، و هنرآموزان در همه مقاطع تحصیلی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بر رعایت بهداشت فردی دانش‌آموزان نظارت داشته باشند.

به گفته وی اسناد، مدارک و عملکرد گویای جایگاه ویژه آموزش و پرورش مراغه است و تمامی همکاران ستادی و مدارس باید در زمینه حضوری شدن کامل آموزش اهتمام لازم را داشته باشند و برای جبران افت یادگیری وارد میدان شوند.

به گزارش ایرنا اکنون حدود ۵۵ هزار دانش‌آموز و سه‌ هزار کادر فرهنگی در ۵۵۰ مدرسه دولتی و غیردولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.

نظر شما