شناسهٔ خبر: 53272536 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

ویل اسمیت رسما از کریس راک و آکادمی اسکار عذرخواهی کرد

«رفتار من در اسکار شب گذشته غیرقابل بخشش و توجیه ناپذیر بود» / Comicbook

صاحب‌خبر -

پس از آن اتفاق جنجالی طی رویداد اسکار ۲۰۲۲ و سیلی زدن ویل اسمیت به صورت کریس راک، بازیگر فیلم King Richard با انتشار یک بیانیه رسمی از کریس راک و آکادمی و میهمانان دیگر عذرخواهی کرده است.

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در اسکار ۲۰۲۲ نوشت:

خشونت به هر شکلی مسموم و نابودگر است. رفتار من در اسکار شب گذشته غیرقابل بخشش و توجیه ناپذیر بود. شوخی درباره من بخشی از این کار است، اما یک شوخی با بیماری جیدا را نتوانستم تحمل کنم، و با احساسم به آن واکنش نشان دادم.

می‌خواهم به صورت عمومی از تو عذرخواهی کنم کریس. من اشتباه کردم و حق انجام چنین کاری را نداشتم. خجالت زده‌ام و اعمالم نشان‌دهنده مردی که می‌خواهم باشم نیست. در دنیای عشق و مهربانی جایی برای خشونت وجود ندارد.

همچنین می‌خواهم از آکادمی، تهیه‌کنندگان برنامه و تمام شرکت‌کنندگان و بینندگان سرتاسر دنیا عذرخواهی کنم. می‌خواهم از خانواده ویلیامز و خانواده خودم در فیلم شاه ریچارد معذرت بخواهم. بسیار پشیمانم از اینکه رفتار من این سفر زیبا را برای همه لکه‌دار کرده است.

پیش از انتشار این بیانیه عذرخواهی، اسکار در حال بررسی احتمال بازپس‌گیری جایزه ویل اسمیت یا حتی تعلیق وی بود. حال باید دید اکنون اوضاع چگونه برای بازیگر مطرح هالیوودی پیش خواهد رفت.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید روز گذشته CODA موفق شد جایزه برترین فیلم اسکار ۲۰۲۲ را به‌دست آورد و Dune نیز با دریافت ۶ جایزه رکورد فوق‌العاده‌ای برجای گذاشت. شما می‌توانید لیست کامل برندگان اسکار را از طریق این لینک مشاهده بفرمایید.

Top 10: بهترین بازی‌هایی که باید قبل از انتشار GTA 6 بازی کنید

تماشا از کانال یوتوب ویجیاتو

Comicbook

برچسب‌ها:

نظر شما