شناسهٔ خبر: 53258625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان:

خانه جوان در رودان راه اندازی می شود

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از مصوب شدن ایجاد خانه جوان در رودان خبر داد و گفت: قطعا با همکاری مسوولان شهرستان در اختصاص دادن مکان مناسب جهت استقرار دفتر خانه جوان تخصیص اعتبار و تجهیزات آن سریعا انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مظفر خادمی در دیدار با فرماندار رودان، اظهار کرد: رعایت عدالت محوری و تقسیمات متوازن منابع مالی و اعتباری در حوزه شرق هرمزگان تاکنون به خوبی دیده نشده است که این امر به دلایل مختلفی از جمله مشارکت همه جانبه خیرین هم بستگی دارد. 

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی ما پرداختن به مشکلات شهرستان رودان است و موضوعات این شهرستان بطور ویژه تر  پیگیری شده است.

خادمی با اشاره مصوبات سفر ریاست جمهوری اضافه کرد: طی این سفر مصوبات بسیار خوبی در حوزه ورزش داشته ایم و با پیگیری آنها طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵ میلیارد تومان جذب اعتبارات داشتیم که در این میان  ۶ میلیارد تومان هم برای پیست دو و میدانی رودان تخصیص یافته است.

وی از آغاز مطالعه طرح احداث یک مجموعه ورزشی جدید در رودان خبر داد و گفت: مکاتبات لازم برای واگذاری زمین این مجموعه انجام شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از مصوب شدن ایجاد خانه جوان در رودان خبر داد و گفت: قطعا با همکاری مسوولان شهرستان در اختصاص دادن مکان مناسب جهت استقرار دفتر خانه جوان تخصیص اعتبار و تجهیزات آن  سریعا انجام خواهد شد.

 جوانان و نخبه های رودانی در اولویت قرار گیرند

عبدالرضا سالاری فرماندار رودان با اشاره به حضور دو تیم فوتبال این شهرستان در لیگ های کشوری و همچنین حضور تیم فوتسال بانوان رودان در لیگ برتر کشور و حضور مستمر ورزشکاران رودانی در رشته های رزمی، دو و میدانی و وزنه برداری در میادین کشوری و بین المللی  خواستار توجه ویژه به ورزش این شهرستان در حوزه های مختلف شد.

وی بر لزوم اتمام به موقع پروژه چمن طبیعی رودان تاکید کرد و افزود: باید مطالبه به حق ورزشکاران رودانی دراین زمینه رفع شودو مشکلات زیر ساخت های ورزشی در بخش های تابعه هم توجه لازم شود.

سالاری با اشاره به مشکلات حوزه جوانان در شهرستان هم تصریح کرد: برنامه ریزی ها برای پرداختن به جوانان و نخبه های شهرستان دیگر اولویتی است که می توان در این زمینه برای جوانان شهرستان برنامه ریزی لازم کنند.

نظر شما