شناسهٔ خبر: 53253725 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

حمله جریان نیروهای انقلاب به امیرعبداللهیان بعد از صحبت هایش درباره سپاه

بعد از انکه روز گذشته وزیر خارجه ایران در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: مقامات سپاه گفتند به خاطر منافع مردم توافق را برای تحریم سپاه معطل نکنید. شاهد حملات بسیاری در این باره از سوی نیروهای اصولگرا و جریان های سیاسی نزدیک به نیروهای انقلاب بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بعد از انکه روز گذشته وزیر خارجه ایران در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: مقامات سپاه گفتند به خاطر منافع مردم توافق را برای تحریم سپاه معطل نکنید. شاهد حملات بسیاری در این باره از سوی نیروهای اصولگرا و جریان های سیاسی نزدیک به نیروهای انقلاب بوده است.

حسین شریعتمداری در واکنش به اظهارات امیرعبداللهیان در کیهان نوشت:

«تسلیم» را به خطا « ایثار » نامیدید

فرماندهی سپاه با اعلام نظر سریع و صریح ، اظهارات وزیر خارجه را اصلاح کند

بعید نیست این اظهارات به این تلقی دامن بزند که جناب ایشان از اشراف کافی و لازم بر موضوعات جاری در حوزه مسئولیت خویش برخوردار نیستند

 

توئیت تند امیرحسین ثابتی در نقد برجام و حمله به مواضع امیر عبداللهیان

ثابتى: بازگشت به برجام سودى ندارد

 امیرحسین ثابتى، مجرى برنامه جهان آرا هم در توییتى نوشت: امیرعبداللهیان گفته: “روزی که توافق در وین اعلام شود، توافق فراتر از برجام نخواهد بود.”

 او افزود: بازگشت به برجام سودی برای اقتصاد ایران ندارد چون طبق برجام ساختار تحریم‌های اصلی حفظ می‌شود، به لحاظ سیاسی نیز اثری ندارد جز مدعی کردن مثلث “اصلاحطلبان - روحانی - لاریجانی” در داخل کشور.

 نادرى: سپاه حافظ جان ایرانیان است

 احمد نادرى، نماینده مجلس به تعریف از سپاه اکتفا کرد و در توییتى نوشت: سپاه ⁩ یعنی حافظ جان، مال و ناموس مردم و حافظ تمامیت و استقلال کشور عزیزمان. خون سرخ حاج قاسم ها و تهرانی مقدم ها، گواه این مدعاست.

 

توئیت سید یاسر جبرائیلی در نقد صحبتهای امیر عبداللهیان درباره رفع تحریم و سپاه

جبرائیلى: سیاست ورزى وابسته به اندیشه ورزى است

یاسر جبرائیلى، روزنامه نگار اصولگرا در این باره فایل ویدیویى سخنان امیرعبداللهیان را منتشر کرد و نوشت: سطح سیاست‌ورزی و سیاستمداری، تا حدود زیادی وابسته به ارتفاع اندیشه‌ورزی و سخنوری است. تا زمانی که عیار فکر و بیان افراد در نتیجه کنش و واکنش در عرصه عمومی مشخص نشده باشد، انتصاب آنها به مناصب سیاسی خطاست.

 

توئیت علی خضریان در نقد صحبت های امیر عبداللهیان درباره سپاه

علی خضریان : سخنان وزیر خارجه دوگانه سازی منافع سپاه و مردم بود

علی خضریان نماینده مجلس در تویئتر خود نوشت: سخنان جناب حسین امیرعبداللهیان در قامت وزیر امور خارجه پیرامون دوگانه‌سازی میان منافع سپاه و مردم از آن جهت که موضوع انتفاع فردی در آن مجموعه مطرح نیست و در نهایت برخلاف منافع ملی است، و تکمیل کننده طراحی دشمن برای ایجاد شکاف بین ارکان نظام و مردم می‌باشد؛ حرف بسیار غلطی بود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما