شناسهٔ خبر: 53249785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

طرح ضیافت ماه مبارک‌رمضان در قزوین اجرا می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف تامین کالاهای اساسی، طرح ضیافت در این استان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا افلاطونی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در اولین جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان که با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین و سایر مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزار شد، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف تامین کالاهای اساسی، طرح ضیافت در این استان اجرا می شود.

او افزود: در این طرح بیش از ۱۴۰۰تن برنج و هزار تن شکر از اول ماه مبارک رمضان در سطح استان و شهرستان های تابعه توزیع می شود.

افلاطونی با بیان اینکه تامین مرغ گرم با توجه به جوجه ریزی و ذخیره سازی انجام شده تصریح کرد: ذخیره سازی مرغ منجمد به میزان لازم انجام شده و با هماهنگی و نظارت مستمر و عرضه و توزیع مرغ منجمد بازار را پویا نگه داشته ایم.

رئیس جهادکشاورزی استان قزوین توضیح داد: امسال استان قزوین در بحث مرغ، بازارآرامی داشت بجز یک‌ مورد که چهار شنبه آخر سال با هماهنگی دستگاه های اجرایی و قضایی ۱۸دستگاه خودرو که اقدام به خروج مرغ می کردند توقف و با متخلفین برخورد شد.

او افزود: سیستم توزیع هوشمند موثرترین روش برای کنترل و نظارت بر بازار است و در حال حاضر شش پلتفرم داخلی و یک‌ پلتفرم ملی اقدام به توزیع مرغ و کالاهای اساسی کرده‌اند.

افلاطونی اظهارکرد: تمام تلاش ما در امر توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی حرکت به سمت هوشمند سازی است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و مقدمات این طرح با چند شرکت دانش بنیان صورت گرفته است.

رئیس جهادکشاورزی استان قزوین گفت: پس از تصویب قیمت توسط ستاد استانی بلافاصله میوه تنظیم بازار در ۷۳غرفه، سیب و پرتقال استان توزیع شد و در ارزیابی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران این استان بلحاظ خروج و توزیع میوه رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما