شناسهٔ خبر: 53245501 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مصرف آب جزیره هرمز در تعطیلات نوروزی به سه برابر افزایش یافته است

همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی، مصرف آب در این جزیره روند صعودی داشته و براساس آمارهای دریافتی مصرف آب این منطقه در روزهای اخیر افزایش سه برابری داشته است.

صاحب‌خبر -

مهدی رضایی سردره سرپرست شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: باتوجه به ورود جمعیت زیاد گردشگر به جزیره ۶ هزار نفری هرمز و افزایش سه برابری روزانه جمعیت شناور آن، آبفا با تمام توان نسبت به مدیریت آب تولیدی و همچنین افزایش ظرفیت آب شیرین کن با دستور و تاکید استاندار هرمزگان اقدام کرده که دستگاه جدید در هفته پایانی ۱۴۰۰ وارد جزیره شد و مراحل نصب آن در حال طی شدن است.

وی گفت: تا پایان فروردین ماه جاری ۸۰۰ مترمکعب به ظرفیت تامین آب هرمز اضافه خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با افزایش ظرفیت تولید آب در جزیره هرمز بخشی از نیازهای آبی که با ورود جمعیت گردشگر پدیدار شده، مرتفع خواهد شد.

رضایی سردره گفت: آبفای هرمزگان تا پیش از ایام نوروز هیچ گونه مشکلی در تامین آب مردم جزیره هرمز و مسافران نداشته است و تلاش می کند در روزهای آینده روند تامین آب بدون مشکل ادامه داشته باشد.

وی گفت: در همین حال آبفا با همکاری بخشداری با تمام توان، بوسیله تانکرهای آبرسانی، آب مورد نیاز اقامتگاه های غیر رسمی را تامین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت:️انتظار می رود با توجه به حجم بالای جمعیت و احتمال افت فشار و آمادگی آبفا برای رفع مشکل، موضوع از طریق تلفن ۱۲۲ سامانه ارتباط با مشتری آبفا اطلاع رسانی شود.

نظر شما