شناسهٔ خبر: 53223359 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران – 04 فروردین 1401

صاحب‌خبر -

در این مطلب با ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران در بازه 2 تا 3 میلیون تومان ویژه ۴ فروردین ۱۴۰۱ آشنا خواهیم شد.

شرکت سامسونگ که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های موبایل در جهان شناخته می‌شود طی سال‌های گذشته با عرضه گوشی های میان رده و پایین رده متعدد توانسته بیشترین سهم از بازار موبایل ایران را به خود اختصاص دهد و آمارهای فروش بالایی را به ثبت برساند. در همین راستا قصد داریم شما را با ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران در بازه 2 تا 3 میلیون تومان ویژه ۴ فروردین ۱۴۰۱ آشنا کنیم.

آشنایی با ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ گلکسی A01

قیمت: 2 میلیون و 200 هزار تومان

ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ گلکسی A01 به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران محسوب می‌شود. این دستگاه به یک دوربین ۸ مگاپیسکلی در پشت و دوبین سلفی ۵ مگاپیسکلی در جلو مجهز شده که برای استفاده‌های روزمره می‌تواند به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد. همچنین این گوشی دارای ساختاری پلاستیکی بوده و با وزن ۱۵۰ گرمی خود در استفاده طولانی‌مدت مانع خستگی دست کاربر خواهد شد. مواردی چون باتری لیتیوم 3 هزار میلی آمپر ساعت، قابلیت تشخیص چهره و حسگر در قاب پشتی به عنوان سایر ویژگی‌های این گوشی اقتصادی محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی A03

قیمت: 2 میلیون و 280 هزار تومان

ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ برای گوشی گلکسی A03 پردازنده 64 بیتی و فرکانس مرکزی 1.2-1.6 گیگاهرتزی در نظر گرفته است. اگر به دنبال عکاسی ماهرانه و حرفه‌ای نیستید، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو به خوبی به نیازتان پاسخ خواهد داد. همچنین این گوشی از باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که برای پاسخ به نیازهای روزمره کاملا مفید خواهد بود. علاوه بر این، گلکسی A03 با ساختار پلاستیکی و وزن ۲۱۱ گرمی خود یک گوشی نسبتا سبک وزن محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی A02

قیمت: 2 میلیون و 710 هزار تومان

ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A02 به عنوان یکی دیگر از ارزان قیمت ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران به‌شمار می‌رود. این گوشی به دو ماژول دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت مجهز شده که چنین ویژگی آن را برای عکاسی به یک گزینه مناسب تبدیل می‌کند. این دستگاه از دوربین سلفی 5 مگاپیسکلی نیز بهره می‌برد و با باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند برای استفاده‌های روزمره بسیار مناسب باشد. همچنین این گوشی میان رده سامسونگ از فریم جلو شیشه و فریم پشت پلاستیکی بهره می‌برد.

نظر شما