شناسهٔ خبر: 53203757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

بارش‌ها ادامه دارد/ احتمال وزش باد شدید در شمال‌شرق و شرق کشور

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -
فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای نوار شمالی، شمال‌غرب، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و فردا نیز در شمال‌غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و همچنین ارتفاعات زاگرس انتظار بارندگی را داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه بارش‌ها روز جمعه در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز، تداوم دارد و طی روز‌های شنبه و یکشنبه هم در شمال‌غرب و غرب سواحل دریای خزر، شاهد بارش‌های پراکنده هستیم، افزود: امروز در شمال‌شرق و شرق کشور وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک را به همراه دارد و این شرایط فردا برای بخش‌هایی از جنوب‌غرب، غرب و به تدریج در مرکز، شرق و شمال شرق و روز جمعه علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب‌شرق پیش‌بینی می‌شود.
این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما بین ۳ تا ۵ درجه و طی رزو‌های پنجشنبه و جمعه برای شمال‌ شرق کاهش دما بین ۸ تا ۱۲ درجه پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: امروز دریای خزر و جمعه و شنبه آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم هستند.

گودرزی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: برای تهران نیز وزش باد شدید، رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما