شناسهٔ خبر: 53198534 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بارش برف در جاده کرج ـ چالوس | خطر در کمین مسافران شمال؛ سفر خود را به تعویق بیندازید

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز از بارش برف در جاده کرج - چالوس و وزش باد شدید و گردو غبار در آزادراه‌های این استان خبر داد و گفت: این شرایط جوی سبب کندی حرکت خودروها شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سروان مسعود خانجانی کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اظهار کرد: بارش برف در جاده کرج ـ چالوس از محدوده نسا تا کندوان در حال بارش است که سبب لغزندگی این محور شده است.

وی افزود: همچنین اکنون در آزادراه تهران - کرج - قزوین بارش رگباری باران و گردو غبار شدید را شاهد هستیم که سبب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

خانجانی ادامه داد: مسافران در صورت امکان سفر خود را تغییر و در شرایط بهتر جوی سفر کنند.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: رانندگان در جاده های کوهستانی البرز، خودروهای خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن  مجهز کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند.

خانجانی افزود: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوده آزادراهی از مواردی است که  رانندگان باید مورد توجه قرار دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما