شناسهٔ خبر: 53187235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون مدیرکل راهداری آذربایجان‌ شرقی؛

تلاش برای بازگشایی راه ۶۰ روستای آذربایجان‌ شرقی

تبریز- معاون مدیرکل راهداری آذربایجان‌ شرقی گفت : تلاش راهداران برای بازگشایی راه ارتباطی ۶۰ روستای استان که به علت بارش برف بسته شده است ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا رسول زاده ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به دنبال بارش برف و کولاک روز گذشته راه ارتباطی ۱۶۰ روستای استان بسته شده بود که با تلاش راهداران راه ارتباطی ۱۰۰ روستا بازگشایی شد.

معاون مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی ادامه داد: تلاش می‌شود تا پایان امروز راه ارتباطی بقیه روستاها نیز که بیشتر آنها در مناطق کوهستانی و سخت عبور واقع هستند بازگشایی شود.

وی افزود: عمده این روستاها در شمال شرق استان و در شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان و خداآفرین قرار دارند و هم‌اکنون فعالیت راهداران برای بازگشایی راه ارتباطی این روستاها متمرکز شده است.

رسول زاده گفت: در زمان کنونی راه‌های اصلی و فرعی استان و آزادراه تبریز- زنجان باز است و تردد در آن‌ها به صورت روان و بدون هیچ مشکلی در جریان است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای ادامه بارش پراکنده در چند روز آینده و شلوغی جاده‌ها، مسافران و رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت با خود، زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و پوشاک گرم به همراه داشته باشند.

معاون مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی ادامه داد: راه‌های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیش از ۱۴ هزار کیلومتر است.

رسول زاده گفت: مردم و مسافران در صورت ضرورت قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که شبانه روزی پاسخگو است در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

نظر شما