شناسهٔ خبر: 53177205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رودریگو در ترکیب 11 نفره

سورپرایز برزیلی آنچلوتی برای دوئل برابر بارسا

سرمربی ایتالیایی رئال قصد دارد رودریگو گوئس را از ابتدا برابر بارسا به میدان بفرستد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما که در بازی دوشنبه شب گذشته تیمش برابر مایورکا به دلیل مصدوم درخواست تعویض کرد، دیروز هم در تمرینات کهکشانی‌ها شرکت نداشت و در فهرست بازی برابر بارسا هم قرار نگرفت.

 

غیبت بنزما، رئالی‌ها را در ال‌کلاسیکو از وجود بازیکنی محروم می‌کند که مقابل بارسلونا 11 گل زده و 10 پاس گل داده است. تاکنون غیبت سه بازیکن از دو تیم در ال‌کلاسیکو قطعی شده که دو نفر آنها (فرلاند مندی و بنزما) از رئال مادرید و بازیکن دیگر از بارسلونا (سرجینیو دِست) هستند.

از روز گذشته گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشین کریم بنزما شروع شده و صحبت از حضور لوکا یوویچ یا گرت بیل در پیشانی حمله است ولی مارکا اعتقاد دارد که کارلتو قصد دارد روی مثلث هجومی وینیسیوس، مارکو آسنسیو و رودریگو حساب کند. مثلثی جوان که بار حملات رئال در ال‌کلاسیکو را بر دوش خواهند داشت.

 

از پیش هم مشخص بود که وینیسیوس و آسنسیو در ترکیب خواهند بود ولی رودریگو، سورپرایز کارلتو در بازی امشب است. ستاره برزیلی جوان، سابقه 4 بازی برابر بارسا را دارد و با حضور او رئال هرگز شکست نخورده است. رودریگو یک تساوی و 3 برد برابر بارسا کسب کرده و سه پاس گل نیز داده است. دو پاس گل او مربوط به دو ال کلاسیکوی اخیر است تا نشان دهد چه بازیکن تاثیرگذاری در این بازی بزرگ محسوب می‌شود.

رودریگو در بازی برگشت رئال و پی‌اس‌جی از دقیقه 56 وارد زمین شد و همراه با کاماوینگا ورق را به سود رئال عوض کرد. او روی یکی از سه گل رئال تاثیرگذار بود و سپس در بازی هفته قبل برابر مایورکا مزد خود را گرفت و در ترکیب اصلی به میدان رفت، هرچند که به دلیل مصدومیت تعویض شد. از بخت خوب، مصدومیت رودریگو جدی نبود و امشب مشکلی برای حضور در ال کلاسیکو نخواهد داشت. چهارمین برد برابر براسا در انتظار ستاره برزیلی است؟

نظر شما