شناسهٔ خبر: 68273115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرانسوی‌ها فوتبال ایران را با انزونزی خواهند شناخت:

موقعیت ستاره مصدوم استقلال به خطر افتاد!

تاکنون شش بازیکن فرانسوی در فوتبال ایران به میدان رفته‌اند و بعد از کوین یامگا، انزونزی مطرح‌ترین آنها خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استیون انزونی ستاره سال‌های نه چندان دور فرانسه که همراه با این تیم به عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 رسید سرانجام به سپاهان پیوست تا ششمین بازیکن فرانسوی تاریخ فوتبال ایران و البته مطرح‌ترین آن باشد.

پیش از او دیمین موزیکا(شهید قندی)، محمد غرضول(راه‌آهن)، گوران یرکوویچ(استقلال-سیاه جامگان)، جرمی مانزورو(پیکان) و کوین یامگا بازیکنان فرانسوی بودند که در لیگ ایران حضور پیدا کرده بودند.

کوین یامگا اولین بازیکن باکیفیت فرانسوی بود که با پیراهن استقلال خوش درخشید و سال‌های درخشانی را همراه با آبی‌پوشان پشت سرگذاشت و رکورد گلزن‌ترین بازیکن خارجی تاریخ استقلال را هم در اختیار گرفت اما مصدومیت شدیدی که برای او ایجاد شد، فعلا او را از ترکیب آبی‌ها دور کرده است.

2070394

حالا استیون انزونزی با سابقه درخشانی که در فوتبال اروپا داشته در لیگ برتر به میدان خواهد رفت و به شکل قابل توجهی روند بازی‌سازی و نظم خط میانی سپاهان را افزایش خواهد داد.

در حال حاضر او تنها بازیکن فعال فرانسوی فوتبال ایران است و در صورتی که کوین یامگا در نیم فصل به استقلال بازگردد، حضور او و انزونزی اتفاقی کم‌سابقه در فوتبال ایران رقم خواهد زد و دو بازیکن فرانسوی در یک زمان در لیگ ایران حضور پیدا کرده اند.

2070395

نظر شما