شناسهٔ خبر: 53173906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیش بازی الکلاسیکو: بارسلونا در خانه مدعی قهرمانی

بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میهمان تیم رئال مادرید خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در این فصل بدون مشکل نبوده اما غول‌های پایتخت با فاصله زیادی تیم برجسته اسپانیا در این فصل بوده‌اند و اگر آنها نتوانند از این موقعیت عنوان قهرمانی را کسب کنند، شگفت‌انگیز خواهد بود. رئال مادرید با برتری 10 امتیازی نسبت به سویا رده دومی در صدر جدول ایستاده است.

شاگردان آنچلوتی در این فصل به دنبال دو قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا هستند و این باشگاه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی خواهد رفت و بازی رفت در تاریخ 6 آوریل در استمفوردبریج قبل از بازی برگشت 12 آوریل در برنابئو برگزار خواهد شد.

 رئال مادرید در هر چهار بازی اخیر خود در لالیگا پیروز شده است، از جمله پیروزی 3-0 در مایورکا در دوشنبه شب.  لوس بلانکوس علاوه بر برتری 10 امتیازی نسبت به سویا، 15 امتیاز با بارسلونا و اتلتیکو مادرید فاصله دارد، اگرچه تیم کاتالانی یک بازی در پیش دارد و مطمئناً باور خواهد کرد که می تواند سویا را بگیرد، در حالی که اتلتیکو نیز به این جایگاه چشم دوخته است.

رئال مادرید با کسب 10 پیروزی و 4 تساوی از 14 بازی خود و کسب 34 امتیاز، بهترین رکورد مسابقات خانگی در لالیگای این فصل را دارد، در حالی که آنها در هر چهار بازی اخیر خود در لیگ با بارسلونا، از جمله برتری 2-1 در نیوکمپ، پیروز شده اند.

بارسلونا از مارس 2019 تاکنون رئال مادرید را در لالیگا شکست نداده است - در 4 بازی از 5 دیدار اخیر خود در لالیگا شکست خورده است - اما منصفانه است که بگوییم آن‌ها با تیمی که در بازی ماه اکتبر در نیوکمپ شکست خوردند متفاوت هستند. 

تیم کاتالان همچنین در چهار بازی اخیر خود در لیگ پیروز شده است، از جمله پیروزی 4-0 مقابل اوساسونا در آخر هفته گذشته، در حالی که آنها از ابتدای دسامبر در لیگ برتر اسپانیا شکست نخورده‌اند و ژاوی پس از بازگشت به باشگاه به عنوان سرمربی، تیم را به جلو برد.

در حالی که رئال مادرید از روز دوشنبه به میدان نرفته، بارسلونا عصر پنجشنبه در ترکیه به میدان رفت و با پیروزی 2-1 مقابل گالاتاسرای، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را به دست آورد؛ جایی که آنها برای یک بازی و جواز صعود به نیمه نهایی به مصاف آینتراخت فرانکفورت خواهند رفت.

شاگردان ژاوی در حال وارد شدن به دوره‌ای بزرگ از فصل هستند که باید به مصاف رئال مادرید و سویا بروند و پس از آن به فرانکفورت می‌روند.

به هیچ عنوان دور از واقعیت نیست اگر بگوییم که فصل جاری، فصل سختی برای بلوگرانا بوده اما قهرمانی در لیگ اروپا و کسب مقام دوم در لالیگا به عنوان یک موفقیت در آستانه یک پنجره شلوغ نقل و انتقالات تابستانی تلقی می شود.

نظر شما