شناسهٔ خبر: 53168835 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونق تولید و اشتغال در شرکت توسعه کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی

فرماندار کارون گفت: شرکت توسعه کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی برای ایجاد تولید و اشتغال پایدار، راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

کعبی گفت: شرکت توسعه کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی در راستای سیاست ­های کلان اقتصادی و اجتماعی کشور و به منظور تأمین بخشی از نیاز‌های جامعه و خصوصاً منطقه به مواد غذایی و سایر مواد استحصالی از نیشکر و تولید و اشتغالزایی ، راه­ اندازی شد.

به گفته فرماندار کارون شرکت توسعه نیشکر در افزایش تولید و عبور موفقیت آمیز از بحران وشرایط سخت همچون سیل و خشکسالی موفق عمل کرد و سوددهی این شرکت علیرغم بحران‌ها نشانگر مدیریت هماهنگ و کار تیمی همدلانه است.

کعبی می گوید: مسئولیت­ های اجتماعی طیف گسترده­ای از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، محیط زیستی و امور خیریه را در بر میگیرد و افراد جامعه در هر سطح و طبقه­ای، در قبال معضلات و اتفاقاتی که در جامعه رخ می­دهد مسئول هستند و احساس مسئولیت برای مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی به ارتقای کیفی و بهبود زندگی افراد جامعه کمک می‌کند.

شرکت توسعه نیشکر با ایفای نقش خود در مسئولیت­ های اجتماعی باعث ارتقای سطح زندگی افراد ساکن در روستا‌ها و شهر کوت عبدالله می‌شود. در زمینه اشتغال نیز شرکت نیشکر با گسترش فعالیت فنی و حرفه­ای و آموزش افراد جویای کار در رشته ­های مرتبط با نیشکر می تواند علیرغم تأمین نیاز نیروی متخصص شرکت نیشکر به اشتغال افراد ساکن در محیط پیرامون کمک نماید.

نظر شما