شناسهٔ خبر: 53158616 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان:

۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

کاشفی با اشاره به شکوفه‌باران کمک‌های مومنانه در بهار همدلی گفت: در آستانه فرارسیدن سال جدید ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«مهدی کاشفی» با بیان اینکه تاکنون در ایام کرونا بیش از ۳۷۵ میلیارد تومان کالا و خدمات در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شده است گفت: با شیوع کرونا در ایران و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان سمنان هم آغاز شد و در این راه از همه ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی به نیازمندان استفاده کردیم.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان از توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی به همت گروه های جهادی، اقشار و پایگاه های مقاومت بسیج، خیرین و مردم نیکوکار خبردادوافزود: هر بسته معیشتی شامل ۱۵ قلم کالای مورد نیاز خوراکی نظیر برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، چای، رب و ... است.

 

وی ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۴۵۰ هزار تومان ذکر کردوگفت: نهضت کمک های مومنانه از جمله اقدامات انقلابی، جهادی و مردمی بوده و امروز نیز محرومیت زدایی و کمک مومنانه به یک ضرورت در کشور تبدیل شده است.

 

کاشفی کمک مومنانه را نهضت عظیم همدلی دانست و افزود: مردم در این شرایط سخت اقتصادی با انجام کمک مومنانه نهضتی عظیم برای کمک رسانی به یکدیگر خلق کردند که جای بسیار قدردانی دارد.

 

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان تصریح کرد: با ایجاد نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مومنانه، قرارگاه محرومیت زدایی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیرین و با هم افزایی نهاد‌های انقلابی نهضت کمک مومنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومان و نیازمندان راه اندازی کرده و این روند همچنان برای کمک رسانی ادامه خواهد داشت.

 

کاشفی افزود: تقویت همبستگی و همدلی میان آحاد مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری «کمک های مومنانه» به اقشار نیازمند جامعه، از جمله الزامات راهبردی برای برون رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا محسوب می شود.

پایان پیام/276

نظر شما