شناسهٔ خبر: 53147916 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در اوج گمنامی در اوج اقتدار

سربازان گمنام امام زمان(عج) با مجاهدت‌های خاموششان، حلقه واسط دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی و تامین کننده نظم و امنیت جامعه اند.

صاحب‌خبر -

سربازان گمنام امام زمان (عج)رهروان ولایت اند مجاهدانی پر تلاش اند که شبانه روز برای امنیت ما جان فشانی می‌کنند.

آنان چشم بیدار و تیزبین نظام و انقلاب اند که در گمنامی تلاش۲۴ ساعته دارند و چراغ اشراف اطلاعاتیاشان در نقطه نقطه خاک کشورمان همچنان روشن است

مجاهدان خاموشی که انواع خطر‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌های طراحی شده از سوی دشمن را خنثی کرده و همواره به صورت جهادی و بسیجی وار، آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند.

ایمانی شهروند بیرجندی گفت:نیرو‌های اطلاعات ، نیرو‌های فداکار انقلاب هستن و نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش برآب خواهند کرد.

شهروند دیگری گفت: ما قدردان زحماتشان هستیم و می دانیم آرامشی که داریم بواسطه تلاش‌ها و رشادت‌های آنهاست که کار‌های خود را گمنام و مخلصانه انجام می‌دهند.

 امنیت کشور مدیون تلاش مجاهدان گمنام است

از آسمان تا زمین از مرز‌های آبی تا مرز‌های خاکی ، دریایی از اطلاعات اند برای دفاع از امنیت کشور

سربازان گمنام امام زمان خالص‌ترین افرادی هستند که در جامعه در تلاش می کنند.

شهروند درمیانی گفت:در اکثر کشور‌های اطراف ایران بهم ریختگی و نابسامانی است، اما ما در امنیت کامل به سر می بریم که نتیجه و ثمره زحمات بی دریغ سربازان گمنام امام زمان است.

واینگونه که با عملکرد موفق و موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همراهی نیرو‌های مسلح و همدلی مردم در اوج امنیت و آسایش هستیم

هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) بر قهرمانان بی مرز و نشان مبارک

نظر شما