شناسهٔ خبر: 53141773 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

درخواست موزه سینما پذیرفته شد/ تغییر نام خیابان باغ فردوس به سینمای ایران

بنا به درخواست موزه سینمای ایران و موافقت کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی تهران نام خیابان باغ فردوس به سینمای ایران تغییر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، حدفاصل خیابان ولیعصر تا ابتدای ورودی موزه سینما به نام سینمای ایران نامگذاری شد.

تغییر نام این خیابان به دنبال درخواست موزه سینمای ایران از شورای شهر تهران، شهردار منطقه و موافقت کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی تهران انجام شده است.

شهرداری با توجه به تاثیر فرهنگی مجموعه موزه سینما بر محدوده پیرامون خود و با توجه به اینکه گردشگران داخلی و خارجی و هنرمندان در بازدید از این مجموعه فرهنگی- تاریخی از این مسیر عبور می کنند نام این خیابان را به نام سینمای ایران تغییر داد.

تالارهای موزه سینمای ایران در ایام نوروز به جز اول و سیزدهم فروردین ماه از ۹ صبح تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان به تاریخ سینمای ایران است و سینماهای این مجموعه فرهنگی_ تاریخی از ساعت ۱۱ تا ۲۳ فیلم‌های مندرج در جدول اکران سینماهای تهران را نمایش می‌دهد و بخش‌های عرضه محصولات فرهنگی، هنری و … از ساعت ۹ صبح تا ۲۴ میزبان مخاطبان فرهنگ و هنر است.

انتهای پیام/

نظر شما